Image and video hosting by TinyPic

14 October 2010

si CANTEK yg PEMALAS

mengapakah anda mls?anda?eh aku lah,haih ntah lah. malas malas malas.hari2 perkataan tu tak lekang dr mulut aku.aku pon tak tau knp.kira word peberet lah ni.sape lah yg cipta perkataan ni kan.haih~
kalo cuti korg wat pe?mst keluar kan,korg tak nk tny aku?aku kalo cuti,duk terperuk kat umah,bgn2 duk dpn lappy then berFB.tu lah keje aku smpai lah hari dh gelap.
pasal mkn???jgn cite lah.aku sngup tak kua umah,tahan perut yg berkocak2 nk kan mknan.perut aku ni pon 1,dye tak tau ke aku ni pemalas.nk kua petah lg.nk mandi pon kalo leh nk suh org len madikan.hahahha.amat2 kuat sakit aku ni.
so harini disbbkan aku mls nk kua.apa lagi,megi lah jadi mangsa aku.megi ruski,,megi sedap,megi cintan,n segala jenis megi lah. sampai botak jugak pala aku ni mkn megi je.adoi~

ruski tomyam.terBAEK

sooo dgn adanya mee megi,hidup anda akan lebih menjadi2.
me megi cpt dimasak,sedap dimakan.hahahah

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com