03 December 2010

beza kepit kuku,sepit kuku, & ketip kuku.

ngeh3~mmg kelakar kot.
pg2 dtg opis,ada lah si polan ni mtk sepit kuku,
then aku kata lah 'takde',then akk opis aku ni kata dye ada,
aku kata lah,tu ada kepit kuku,
then dorg gelak,knp gelak,dorg kata bukan kepit kuku lah,sepit kuku lah,
haih~ak tak puas hati lah,dr kecik ak panggil kepit kuku,
then lagi sorg opis mate aku ni plak kate,bukat kepit lah,
ketip kuku lah,then kami gelak giler3.hahaha
tu lah malaysia.mcm2 lah hai bahasa.
pasal kepit kuku pon nk gaduh.
hahaha.korg pagil apa lak?
myb ada panggilan lain kot kan....
tp aku tak kira,aku nk pgil KEPIT KUKU gak...tak KIRE!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com