30 December 2010

bola bola & bola

terasa bangga jap jd anak malaysia.
tp hari2 i rasa bangga.
tp kadang2 tak bangga dgn gelaja2 sosial ni.haih~
jgn merepek oke.
tp rini nk ckp sal BANGGA ngn team bola sepak malaysia ye.
smlm dorg menang 4-2 ngan endon.
huh!ngat apa.korg je best.kami pon best taw.
thnks jugak kt dorg ni coz sbb dorg lah sok MALAYSIA cuti.
haih ni syg lebay kat team bola sepak even i bukan lah peminat fanatik bola.hee~
kire nk tumpang sekaki lah ni.tu lah korg.ble team MAS kalah,korg kutuk2.
tp ni bile dh menang,see sume dapat cuti.
best kan kan kan.
so moral of da story,sokong lah RAPUNZEL.
eh bukan lah.sokong lah pasukan bola sepak kite,even dorg menang ke,kalah ke eh!
majulah sukan utk negara.heh!tbe2 je i ni kan.
yelah,kalo bukan kite sape lagi,takkan mat2 nepal yg ske duk berlonggok tepi jalan tu plak yg nk sokong kan.haih~



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com