22 April 2011

Adira & Hafiz berCINTA rupenya

owh i see.okay lah tu kan.tertutup lah segala 
fitnah & gossip yg mengatakan
 bahawa Adira ni bercinta ngan kaum sejenis.
siap bli IPAD lagik kat BF dye tu.
padahal semua tu FITNAH semata.
now Hafiz & Adira dh pon buat
pengakuan yg both of them 
berCinta sejak 5bulan lepas.

knp lah tak bgtau awalawal kan bercinta.
kalau tak mst tak kena fitnah.
yg media pon 1,ada je cite nk di jadikan cite.
mereka kata tak nk menghebohkan kisah percintaan mereka.
but after gossip lain yg timbul.
mereka pon buat lah pengakuan.
haih~ dh mcm cite dongeng lak kan.
but im hepy for both of u.
*cehhh dh mcm jiran sblh umah i plak kn.heeee.

LOVE hafiz
LOVE adira

chill~

9 comments:

Ardini Humaira said...

bercinta rupanya diorang ni kan.. dni baru tahu masa baca di mstar tadi hehe

Miecyber said...

Wow...

Tips Elakkan Mabuk Darat

maria_m0hamadiah said...

doakan semoha kekal jeklah.. nak cakap pe lagi..:P

hanani0210 said...

aah kan bercinta dah 5 bulan rupanya. Ok la kan..suai juga diorang berdua. Harap kekal lah. :)

Jom baca ni: Susahnya bila tukar akaun Blogger..Apesal pula?Jom baca..

Miss Shikio said...

lah! x sangka... haha~

ok lah tu, moga2 kekal ekh! ^_^

rara pinkmafia said...

ardini- hehehehe kan kan.i pon amik dr situ gak =)

rara pinkmafia said...

mie- apa yg wow mie?

maria-aminnnn~

m.shiko-kan kan.mst comels je dorg ni.

nurulfzz said...

kiranya yg ckp Adira tu brcinta ngan pengkid x btolla kn?hisy melodi nih.=P

jom ramai2 memeriahkan contest nie =)

Contest Kisah Chentaku

ewanrani said...

wah adira dah ad aweks ka...hehe..

entries terhangat>>>Maharaja Lawak Minggu 5 : jozan terbaik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...