Image and video hosting by TinyPic

12 April 2011

. gila kau 13k makan patin

sume mst dh tau kes patin ni kan.gila r smpai 13k.mmg dasat lah.yelah kalo sekilo 90rm,bygkan kalo 50 org yg makan.gile tak beribu,tp if dh lebay 10k tu mmg dasat lah kan.fuhhh~ tak nk lah g kedai tu.tak kawen i nt.nk tgk tak patin muncung tu cane? i pon tak pnh tgk.tau mkn je.tp rasanya i pon jarang mkn ikan patin ni.sbb bukan jenis pemakan ikan.hee~ boleh cam tu?

haih~mmg muncung lah pon kan ikan ni.sesuai kalo snap pic sblh i.ngeee~


Seketul Ikan Patin Sangkar Masak Gulai Tempoyak adalah dijual dalam harga RM5 hingga RM9 seketul. Bagi seketul Ikan Patin MuncungPatin Juara atau sebagainya jika dimasak gulai tempoyak, harganya boleh mencecah sehingga RM100 seketul. Ini kerana Ikan Patin MuncungPatin Buah, Patin Juara sukar ditangkap kerana ianya banyak terdapat di Sungai Pahang. Harga pasaran bagi ikan tersebut adalah diantara RM50 hingga RM220 sekilogram. Oleh itu, jika anda ingin makan ikan Patin tanyalah terlebih dahulu sama ada ianya Ikan Patin Sangkar atau sebaliknya

fuhh~dasat x?pas ni nk g tangkap ikan patin lah.cepat sket kaya.ok kan.jom sape nk join?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. "yer...jom pakat2 pindah buat rumah tepi sungai pahang...hari2 kita pancing ikan patin..nak kayo tak?..cepatlah,jom.."

    ReplyDelete
  2. piasara-hehehehe jom2.bile kite nk pindah ni.
    mie-hehehe tau takpe.jom rasa

    ReplyDelete
  3. aduh..dah macam makan lauk kenduri kawin untuk 1000orang...mahal giler!

    ReplyDelete
  4. sedap sngt ke ikan patin ni? xpenah try pulak..ni kalau dh mhl cmni sure sedap gile kan..tp 13k? kayaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  5. cik azizah-aah kan.boleh buat kenduri tu.hantaran pon lepas.
    fyna-hmm tau takpe.takot giler nk makan.abes simpanan sume.hehe

    ReplyDelete
  6. haa jom ramai2 jgn makan ikan patin ! ekekke
    sib baik akak bukan pengemar ikan ini .. even x pernah makan punn huhuh

    ReplyDelete
  7. perghhh..Khalis stiap hujung minggu makan patin.. sbb orang pahang..tapi tak tau le ada yg mahal..khalis makan yg murah je kot..hehe

    Blog terbaik

    Mnutup aurat tapi berbogel??

    Ada apa dengan dara

    ReplyDelete
  8. k.eida-same lah kite. =)
    bro khalis-yeke.sbb bro org sane kot.hehehe

    ReplyDelete
  9. perghh mahal tu..tulang dia boleh jual tak agak-agak? :D

    ReplyDelete
  10. salam kenal. x sanggup nak makan

    ReplyDelete
  11. sekilo ikan patin rm15 paling mahal setakat ni.. kalau meniaga beli borong mungkin dapat murah lagi.. so, dari harga patin mentah tu apa sebabnya sampai boleh jadi 25- 35 rm seketul lepas masak.. tempoyak tu mahal macam beli emas ke?

    ReplyDelete
  12. Ada beza ke rasa ikan patin yg mahal & murah? :-)

    ReplyDelete
  13. perghhh..naseb lah saya ni tak makan ikan...gugugugu..:)

    ReplyDelete
  14. salam kenal lah dari saya...

    http://www.youtube.com/watch?v=8OZF_N882qE

    http://www.youtube.com/watch?v=Yfl_lCPINwA

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com