Image and video hosting by TinyPic

20 April 2011

Kris Dayanti mengaku HAMIL 4 bulan

"Penyanyi Kris Dayanti akhirnya mengaku dia telah hamil empat bulan dan terpaksa menerima hakikat itu biarpun dilempar dengan pelbagai kecaman oleh masyarakat Indonesia kerana mengandung anak luar nikah"


"KD & suami menerima berita itu dengan rasa tanggungjawab selepas menyedari kesilapan mereka sebelum berkahwin"
“Kami sudah dewasa. Kami menerima berita ini (kehamilan) dengan rasa tanggungjawab"
"Namun Kris berpendapat, adalah lebih baik dia sendiri mengesahkan perkara itu daripada membiarkan ia keluar dari mulut orang lain"

nampak sgt lah kan salah siapa skng ni.
apa lah lagik yg dye nk kan.
dh ada husband yg baik.anakanak.
tp jd cam ni jugak.
siti yang nk anak tak dptdpt.tp ni belum nikah dh dpt.
speechless~ 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 comments:

  1. Ni sumer gara2 nafsu jer..xterkawal..huhu

    Singgah gegar sini..salam kenal..nak follow boleh?

    Latest Entry : Jom ExChange Link dengan Blog UpProfits!

    and : Let's Make Malaysia the FB Capital of the World!

    ReplyDelete
  2. rasanya baru je kawin kan. sekarang dah berisi 4 bulan.

    ReplyDelete
  3. fauzie-tu lah pasal nya.sabar je lah.

    miza-yups.baru je kawen.dye pon mengaku.

    ReplyDelete
  4. tu la..
    terlalu terbuka sangt fikiran nye..
    susah jugak kalau gitu..
    hehheh..

    kadang2 kena ada la jugak rasa malu dalam diri kan??
    dia malu ke tak ye..
    sebaiknye dia tutup mulut sudah la..

    ReplyDelete
  5. diana-tu lah pasal nya.knp dye nk bukak pekung di dada.konon nya menyesal & nk btngungjawap.

    ReplyDelete
  6. tk sesuai buat KD sebagai ikon lagi....musnahhh..hahah

    ReplyDelete
  7. ulama' kat indonesia mahu rejam sama KD ngan lakinye.. apela..ISlam camne la diorang nie kan?

    ReplyDelete
  8. cik aish-betol2.hmm dulu suke kot dye ni.

    bro khlish-betol ke?

    ReplyDelete
  9. ckp mmg senang laa..
    ckp cmtu boleh r cover perbuatan die.
    klu cmtu..
    pe kata semua artis yg bunting kat mesia nie ckp gitu..
    sblm buat mende tu pikir r dulu..
    pastu baru nak sebut psal Allah yg beri semua tu..
    bladihel betul..
    tak pikir dosa ke =.=
    ingt sbb die artis boleh la ckp cmtu?
    sorry..ini kenyataan berani mati aku..
    huahuahauau..

    ReplyDelete
  10. kucar-SOKONGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG hidup kucar.
    pas ni ada pulak lah artis lain yg buat cm dye gak.mmg lah better dye buat pengakuan.tp dh tua kot buat ag perangai tak senonoh.

    ReplyDelete
  11. tak tau nak komen apa...semua org mgkn wat silap..anak luar nikah melambak2..sedih kan?sian anak2 ni..statusnya ngan bapa bkn spt anak sebenar....kenapa jahil sampai ramai yg melahirkan anak luar nikah?sedihhhh

    ReplyDelete
  12. k.lydia-brtol tu kak.dye artis.ikon lagi.dye mencemarkan image dye sendiri sy rasa.

    ReplyDelete
  13. image nya tuh dah tidak benar...krisdayanti tergiur harta

    ReplyDelete
  14. isk2..x sangka..ptot le bole cium depan org smua

    ReplyDelete
  15. MASYAALLAH...semoga dia akan bertaubat...

    ReplyDelete
  16. tak suke KD lepas dia bercerai.
    ish2, artis2 sekarang nie...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com