15 April 2011

Mati HIDUP Semula

giler lah.meninggal 40 minit je.
then hidup balik.
nasib baik tak hidup semula 
pas kena tanam eh.
mcmmcm dunia skng ni.
mati hidup blk pon ada.

"lelaki berusia 65 tahun itu dikejarkan ke HSJ apabila tidak sedarkan diri selepas terjatuh ketika bertengkar dengan abangnya.Menurut sumber, ketika menerima rawatan kecemasan di Unit Kecemasan hospital itu, mangsa didapati tidak bernafas dan berikutan itu, dia disahkan meninggal dunia.



Bagaimanapun, kira-kira 40 minit kemudian, mangsa didapati bernafas semula menyebabkan kakitangan di unit berkenaan terkejut sebelum bertindak menghantar mangsa ke Unit Rawatan Rapi (ICU)."

yang tak tahan nya.lepas sejam dorg 
dikata kan trus blah blk.
haih~mati pon mainmain eh.

3 comments:

e-Nyce Han said...

tah2 doctor tu yg mereng

fara_farez89 said...

macam2

rara pinkmafia said...

e @ hehehehe ntah lah.katanya nadi benti.
fara-tau takpe.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...