15 April 2011

PUDU hidup balik!

wahhh~ nk dekat setaun dah eh pudu tutup.
rasa mcm kejap je.
sabtu ni dh mula beroperasi blk.
lepas ni if malas nk drive blk epoh.
nk naik bus mst kena naik kat pudu.
jauhnya dr cheras tu.
malasssnyaaaa~
if ke BJ kejap je.jem pon tak sgt.
but mmg teruja kot tgk pudu.
mmg dah cantek.
nice giler.
decoration pon mmg moden lah.
malaysia dah maju.
sukenyaaaaa~
jom layan piccy
pudu dulu oke!
nice huh! jom naik bus.

3 comments:

leyzajamil said...

wah!!!!memang class..smlm tgk berita siap ada eskalator lagi. takut leka2 ronda2 dlm tu tertinggal bas la pulak nanti..

rara pinkmafia said...

aah.nice kan.sgt bagus.dh tak mcm dulu dh.

LittleGurl said...

lame gile tak pegi. ade la hampir 2 taun kot. Dulu LG blaja kt uitm perak. memang bese turun naek bas kat sini. sebab asik pegi kl umah akak. tensen gile masok pudu. sbb jalan jem pastu stesen bas tu sgt tak selesa. tmpt nak naek bas panas gile n bising. tapi nk wat cane mmg tmpt terhad kn tgh2 bandar msa tu. eee,rase mcm nk pegi la!nak g lepak2 kt cna je ley x?ngeeee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...