25 April 2011

suruh solat SUBUH pon sampai nk berBUNUH ke!

Ya Allah,berdosakah isteri tu tolong kejutkan suami supaya bangun solat subuh?salah ke dye?kalau dh xnak solat tu dh lah,jgn lah sampai nk dibelasah isteri tu.apa lah dosanya.ya ampun,mungkin manusia skrg ni mmg dh tak boleh nk berfikiran waras kot kan.

ntah apa lah yg dimimpinya yg syok sgt sampai mengamuk bile kena kejut.biarlah Allah je yg membalas nya. hurmmm~


"Seorang isteri kini terlantar dalam keadaan koma dan bertarung nyawa di hospital akibat dibelasah serta ditikam suaminya yang naik hantu selepas wanita itu menyuruhnya menunaikan solat Subuh."

“Sebaik masuk ke rumah berkenaan yang pintunya tidak berkunci, jiran itu melihat mangsa terbaring dalam keadaan berlumuran darah manakala suaminya berdiri sambil memegang pisau.


sumber :  metro

13 comments:

mykhalis said...

tikam perut??naik hantu ke ape suami ni.. nak kata malam tadi tengok bola tak tau la pulak

mOoN said...

Ya ALLAH... ni baru keja setan...isk!!

HonEyBuNNy said...

kasihan si isteri...

sedangkan niat si isteri baik kan..

iskh2...

no_answer said...

i'm not pink lovers , but i'm reddian .

hahah ..

pergh , gila lah ! sampai cubaan bunuh !

dasat !

Ayie said...

watdehek..?? orang suruh solat je pun..
mood: ?????

Miss Shikio said...

astagfirullah...

bila sudah dikuasai syaitan, beginilah jadinya

diana said...

ish..ish..
isteri sendiri diperlakukan begitu..
buat apa pilih isteri yang solehah??
kenapa tak kawen je dengan pompuan2 murahan nun..
apa punye suami la..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

ni jenis ego tinggi & susah nak di ajak buat kebaikan sebab dia anggap seolah2 bila kita merendahkan dia.. atau jenis panas baran tak bertempat

Piasara said...

"Astaghfirullah....Macam-macam jenis kejadian di saat2 dunia di penghujung ni..."

nurul ain said...

giler suami nye.ku dapat,ku tikam balik..hahaha

ieda said...

ada jugak baca berita nie ..
nie jantan SETAN ! ..
kalau akak jadi isteri tuu dah lama aku CERAIKAN ! erghhhhhhhhhhhh emo sgt2 akak huhuh

dah apa nak jadi dunia skrg nie huh !!

Puan Kutu said...

isk3 dasyat..kesian si isteri

*47!k@# said...

errr..speecless seyh dgr je brite psal ni..ya allah..dunia sekarang mcmni skali..kejamnye manusia..isteri sendiri k0wt..tergamaknya dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...