Image and video hosting by TinyPic

25 April 2011

suruh solat SUBUH pon sampai nk berBUNUH ke!

Ya Allah,berdosakah isteri tu tolong kejutkan suami supaya bangun solat subuh?salah ke dye?kalau dh xnak solat tu dh lah,jgn lah sampai nk dibelasah isteri tu.apa lah dosanya.ya ampun,mungkin manusia skrg ni mmg dh tak boleh nk berfikiran waras kot kan.

ntah apa lah yg dimimpinya yg syok sgt sampai mengamuk bile kena kejut.biarlah Allah je yg membalas nya. hurmmm~


"Seorang isteri kini terlantar dalam keadaan koma dan bertarung nyawa di hospital akibat dibelasah serta ditikam suaminya yang naik hantu selepas wanita itu menyuruhnya menunaikan solat Subuh."

“Sebaik masuk ke rumah berkenaan yang pintunya tidak berkunci, jiran itu melihat mangsa terbaring dalam keadaan berlumuran darah manakala suaminya berdiri sambil memegang pisau.


sumber :  metro
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. tikam perut??naik hantu ke ape suami ni.. nak kata malam tadi tengok bola tak tau la pulak

    ReplyDelete
  2. Ya ALLAH... ni baru keja setan...isk!!

    ReplyDelete
  3. kasihan si isteri...

    sedangkan niat si isteri baik kan..

    iskh2...

    ReplyDelete
  4. i'm not pink lovers , but i'm reddian .

    hahah ..

    pergh , gila lah ! sampai cubaan bunuh !

    dasat !

    ReplyDelete
  5. watdehek..?? orang suruh solat je pun..
    mood: ?????

    ReplyDelete
  6. astagfirullah...

    bila sudah dikuasai syaitan, beginilah jadinya

    ReplyDelete
  7. ish..ish..
    isteri sendiri diperlakukan begitu..
    buat apa pilih isteri yang solehah??
    kenapa tak kawen je dengan pompuan2 murahan nun..
    apa punye suami la..

    ReplyDelete
  8. ni jenis ego tinggi & susah nak di ajak buat kebaikan sebab dia anggap seolah2 bila kita merendahkan dia.. atau jenis panas baran tak bertempat

    ReplyDelete
  9. "Astaghfirullah....Macam-macam jenis kejadian di saat2 dunia di penghujung ni..."

    ReplyDelete
  10. giler suami nye.ku dapat,ku tikam balik..hahaha

    ReplyDelete
  11. ada jugak baca berita nie ..
    nie jantan SETAN ! ..
    kalau akak jadi isteri tuu dah lama aku CERAIKAN ! erghhhhhhhhhhhh emo sgt2 akak huhuh

    dah apa nak jadi dunia skrg nie huh !!

    ReplyDelete
  12. errr..speecless seyh dgr je brite psal ni..ya allah..dunia sekarang mcmni skali..kejamnye manusia..isteri sendiri k0wt..tergamaknya dia..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com