Image and video hosting by TinyPic

18 April 2011

syg & surprise surprise nya

syg,mmg dari dulu sampai sekarang syg tak lekang dengan surprise & kejutankejutan yg membuatkan bulu roma ku berdiri.hee~ dr start kenal,suke suke,cintan cintun dye suke buat kejutan.lepas declare couple.syg masuk hospital.surprise.1st dating kat hospital.nice huh!

then mcm mcm lagik yg syg buat.mmg i ni selalu terkejut dgn kejutan kejutan nya.last nyte syg buat kejutan lagik.oke! trimas syg.mmg rasa nk marah bile dye tak bgtau apa surprise nya.but kalo dh bg tau bukan surprise lah kan.apa lah i neyh.rasa nk hantok pala kat dinding.

1 thing yg i suke sgt ngan fiance i,bile i nk pape,if dye suruh tunggu.kena tunggu je.lambat atau cepat.mmg i akan dpt benda tu.( ni bukan segmen nk PUJI TUNANG sendiri yek!) but just nk cerita tentang tunang i yg suka kejutkan i smpai nk terkeluar jantung ni.

nk tau tak apa surprise nya?oke! tunggu next entry k.hehehe. *ada ke org nk tunggu? =(


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments:

  1. cepat cepat tak m0 tungu lama2....

    ReplyDelete
  2. lorh malas nak tunggu gak..so buat entri skrg!!!..hehe

    ReplyDelete
  3. k.aty- hehehehe sok eh sok eh.heheheh

    ReplyDelete
  4. bro khalis- alaaaa bukan lah.kete mahal sgt.melampau.sy bukan scha alyahya.heheh

    ReplyDelete
  5. ella-hehehhe sok lah sok lah eh.heheheh

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com