25 May 2011

Adik Syamsul Yusof Arah Filem Cinta

lepas abg,adik pulak jd pengarah.filem cinta oke!
hee.dgr radio pg td kelakar gak tajuk filem nya.
"saya amat mencintaimu"
balikbalik cite cinta.kalau cinta tgk drama pun boleh.buat lah cite mencabar sket.yg tak tahannya,abg sendiri balik yg jadi pelakon.hmm dh takde pelakon lain ke dlm malaysia ni.

selain abg sendiri ada lah pelakon lain,Lisa Surihani, Shaheizy Sam, Azad Jasmin dan Neelofa.heee,kalau ada Sam mesti besh kan.tunggu jelah filem ni kua.yg pasti i tak g tgk kt wayang.ohhhhhhh.

"Yusof yang telah bergelar penerbit filem sejak 20 tahun lalu juga bakal menerbitkan filem terbaru arahan Syamsul iaitu Aku Bukan Tomboi dan Jalan Kembali… Bohsia.

Riak wajahnya juga menunjukkan dia berbangga dan rasa bertuah kerana mempunyai anak seperti Syamsul dan Syafiq yang kini mengikut jejaknya untuk aktif dalam bidang perfileman"

4 comments:

ArulchelseA said...

bila syamsul nak pangil aku jd hero ni...hehe

mOon jOhari said...

kalo arul jadi hero mOon nak jadi herOin...huhuhuhu :p

eLLa said...

aah erk...

dorang memang kalo direct..
mesti drg or ahli keluarge drg yg berlakon..
jimat r kos ckit..hihi

EYFAalias said...

pusing-pusing org yang sama je. ahhaa. panggil la eyfa pulak berlakon. isk. hahahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...