05 May 2011

bile HP boikot tuan.

argggghhhhh tekanan tekanan tekanan.
pagie ni i bangun kul 7 lagik.knp alarm yg i set kat hp mlm td
tak bunyi.knp knp?apa salah ku pada mu?
sampai hati kau buat begini pada ku wahai hengpong ku.
kau telah berpaling tadah.disebabkan kau tak bunyi,
aku telah terjaga padam jam 700am.TEPAT.

mcm biasa.MELOMPAT la kan.
mandimandi sarung baju n terus gerak.makeup pon dlm kete.
dengan jem nya.pehal plak jem pagie ni tak tau knp.terok giler.
haih~rasa mcm nk jual je trus hengpong ni.
terus nk g bli BB white.huaaaaaa.*tetibe je kan.
biasa lah,manusia kan suke mengambil kesempatan
dalam kesempitan.ngehngehngeh.
p/s : ada perhimpunan bulanan ni.nk kena g ke x ni.adehhh.kalau malas boleh x?

6 comments:

LindaRahim said...

ye ke mandi??...hihi...

ღ p!nk veLvet ღ said...

ye...beli2...bole b'bbm with me, ahaks~

ASaDa RyutaRo said...

dah hp boikot tuan, mesti nanti tuannya akan memboikot hp tu balik. hahaha..

selamat memilih hp baru.

kucarkacir said...

tu tandanya, kena beli jam loceng..

♥MiZz-siHa♥ said...

dah bleh be hp lain tu..hehehe
merajuk skit ngan hp tu..

Ayie said...

beli le IPhone. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...