16 May 2011

day 1st.

mlm tadi kul 1am baru syg sampai umah dye kat sane.syg kata cantek n selesa rumah tu.
Alhamdullillah.nasib syg suke.hopefully syg boleh tidur nyenyak.smlm sbb tak tahan sgt nk ckp
ngan syg,i call syg,i tgk duration,just seminit je i call.tapi kredit syg kena tolak 6rm.sian syg,
abes kredit syg,pas ni eb tak call syg dh eh.eb msg je.yelah,eb risau sgt.smlm masa transit kt mana ntah,lupa nama dye,syg kata hujan.risau eb.dh kul 11,syg senyap je.tu yg call.

then sblm tidur smlm,syg sempat msg.syg pun nk jimat kredit.sbb 1 msg 2rm.mahal.bygkan kalau 10msg
dh bape.smlm i baca msg syg bg manyak kali,then nanges.i nanges nanges masa tidur.meleleh je air mata ni,
tu sume bukan i mintak.tp i tak tau knp.ntah lah.pernah tak korg tidur sambil menanges.i tak sedar kul bape i terlelap,masa sedarsedar je dh azan subuh.kul 6am i pun mangun mandi mcm biasa.sllu i akan gerak syg pgpg,
gerak dye mangun g keje.gerak dye subuh.but pg td tak dpt nk call.masa sampai ofis pun sllu i akan call syg.
tapi tak leh,sian syg,t kreadit dye jalan ag,sedih nya.pagi ni tak dgr lagik suara syg,then dh kul 9am,
syg senyap je.syg tak msg pun.then i call jugak syg,tak tahan dh.kena dgr suara syg.
rupanya syg baru bangun tidur.mst syg penat.smlm sampai lambat.syg kata kat sana lewat sejam.
dr malaysia ooo patut lah syg mangun lambat.sonok nya dpt dgr suara syg.hepy nya rasa.
dgr suara apek kt blakag nyanyi nyanyi lagu vietnam.amboiii hepy je dye.heee.
i tahan je suara,i tak nak nanges lagik.i tak nak syg risau.i nk syg tau i sihat n hepy je kat sini.

tapi boleh ke untuk tidak menanges?i'll try.masa menaip ni pun panassss je rasa mata ni.
neway pape pun selamat hari guru to all GURU out there,
hargailah guru.GURU PELITA HIDUP.

10 comments:

tia @ Ini Kisah Tia said...

aluluuuu ~ sedih jek bunyik . takpe lah , sabar yeee . doa aje yang elok2 untuk si dia yang jauh nun sana . tak elok tau nangis2 bila orang tersayang jauh2 ni ..

rara pinkmafia said...

@tia @ Ini Kisah Tiathnks tia =) bukan nk nanges.mata ni yg nk nages =)

Caythrine Amanda said...

em,sadis...sbr yea...

LindaRahim said...

hish rara rindu 2nang ke? x nk komen lah...nanti nages lak...take care...

THE LEKAT LEKIT STORY said...

tetiba part last wish hari Guru.. kekekeke. apapun syg kamu tu kat mana syg??

rara pinkmafia said...

@Caythrine Amandahmm thnks =)

rara pinkmafia said...

@LindaRahimaah kak.akk jgn.t rara nanges t =)

rara pinkmafia said...

@THE LEKAT LEKIT STORYheheheheh tu nama nya mengambil kesempatan dlm kesempitan dlm entry kak.hehehe

shafmechy said...

jauhnya...tabahkan diri ye..=)

diana said...

teringat kata2 maisara..
"ibu..bukan saya yang naka makan..
tapi perut ni yang nak.."
ha..cemana tu???
heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...