25 May 2011

gigi mereka cantek!

i kalau tgk org,i suke tgk apa taw.i suke sgt tgk GIGI.
tak tau knp,dh tebiat.mmg nk tgk gigi dulu.
kalau kenal dgn boyfren zamanzaman sekolah dulu *eceh.
mesti akan tgk gg dulu.kalau gg tak cantek i akan reject 
awalAWAL.ewahewahhhh mcm lah gg i cantek sgt.heee.boleh
lah,tak lah cantek sgt,but beradap jugak lah gg i.


cume bile dh kurus sket skrg ni je gg i i rasa mcm agak jongos sket.
ntah lah,i je yg perasan ke hape,tapi tunang i suke menyakat kata i jongang dh.tu lah,kurus lagik.hahaha.
*ayat menyakat tak nk bg i diet lagik

bile tgk artis mcm tu jugak,suke sgt dorg gelak n senyum.
tambah lagik fazura,bile dye senyum suke tgk gigi dye.
sangat kemas dh teratur je.



ning Baizura,knp dgn ning.ning pulak punya gigi yg putih sgt.
bile dye pakai lipstik merah lagik lah nampak putih sgt gigi dye.
*actully kalau anda sume nk tau,pakai lipstick merah menyala akan menampakkan gigi kite lagik putih.cube try kalau tak caye.
tgk mcm eja ni.pakai lipstik merah menyala.nice kan.

tapi kalau i pakai mau mcm org gilak.
ni salah 1 blogger yg bergigi cantek.i perasan bile tgk piccy dye senyum.omg,i suke gigi dye.ni bukan sesi kipas,but cube korg tgk gg dye.cantek kan.tersusun je.nice sgt.


ni pulak artis yg aga gigi yg agak worst lah.heeee.sorry.

 avril,cantek,but gigi taring dye mcm terserlah sgt kan.


madonna.nice,but jarang pulak.kalau org melayu.gigi jarang ni org akan cakap org ni jenis tak leh simpan rahsia.yeke.
boleh pakai lagi ke?


i rasa ni je piccy i yg senyum nampak gg,yg lain sume buat muncung je.sampai dh naik panjang bibir.hehehe.chill~

16 comments:

nawal addina said...

hahahah , yup . avril cun but gg die tu ..

Syazwan said...

macam mana dengan gigi kakak halimah?

EYFAalias said...

gigi avril tu aset ah. gigi dia comel kot. suka tgk. haha

ayleencutegirl said...

fazura memang lawa. bukan gigi jer.. semuanye lawa..

Mila Ahmad said...

huhu..mila xsuka kalau senyum time bergambar nmpk gigi..rata² gmbr mila xde yg nmpk gigi :)

HonEyBuNNy said...

nak juga gigi cantik n kemas...hehe...

ArulchelseA said...

gigi ning la paling cantik..enth hapa dia pakai..aku ingt dia pakai arang kayu tu la..hehehe...gigi aku bnyk palsu je ni.. tk caya tgok.. hahahaha.. nmpk tk..

Cik Azizah said...

ni yg malu nak tunjuk gigi...sebab gg jijah jongos! cis hisap puting lagi! grrrrr...tapi bantai je syum nmpk gg,,,,lalala

Cik Azizah said...

ni yg malu nak tunjuk gg ni..gg jijah jongos!! huhuhu tapi main bantai je syum..kahkahkah..jgn kutuk tau..

mOon jOhari said...

chumilnya si baju putih pic last 2...gg mOon x teratOq...malu nak tnjuk...

CutieIntan said...

setuju dengan ayleen...memang sukerr dengna fazura

cik EPAL said...

suka fazura :)

Scarlett O'Hara said...

Sorang lagi yg gigi cantik tu ha yg jadi Fikri adik Asmara dalam cerita Asmara tu.Sape ntah nama dia.Cantik sgt.

ASaDa RyutaRo said...

gigi macam avril tu comel. ada taring extra. huhu..

tia @ Ini Kisah Tia said...

lorhh . dah segan nak tunjuk gigi kat akak lepah ni . hehe ;)

msredcheesecake said...

cik rara,
pic yg last tu kategeri gigi santek ke gigi huduh...hahahaaa...

penah org cakap kat msred, adik ni muka cantek tapi gigi tak cantek la...gi la pakai braces...kaka...so da tau la kan gigi msred kategeri mana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...