03 May 2011

heh!knp ada pompuan tido sblh aku ni.

hehehe td i melawat lah lamanlaman gossip,bese lah,i kan
minat babbab gossip ni.then terbaca bout zed zaidi ni.
kan dye baru je kawen.heee.ada ke dye buat statement pelik bile
tidur sblh isteri dye.heheheh yelah kan.mmg lah.mulamula
kawen mst lah rasa pelik kan.masa bujang tidur sorg,dh kawen
ada teman kat sblh.kena peluk knp isteri.mst lah lain.
sllu peluk bantal je kan.

mcm i pon mst lain nt.dh kawen mst tdo berdua.ada org peluk.
hehehe.malu laaaa.namau lah *oppss gatai.zed zaidi kata,bdn
dye pon dh naik sbb bini dye pandai masak.best la kan.
untung badan.tapi kesian kt jimmy kan.
kes dye mesti tak settlesettle lagik.
hopefully Allah tunjuk jalan kat dye.amin~


7 comments:

kucarkacir said...

nak kawin !
nak kawin !!
hahaha

rara pinkmafia said...

KK-hehehehehe jom kawen together2 jom.

no_answer said...

nak kawen jugak nak kawen jugak !

Cik Aish said...

hmm part jimmy tu mmg kesian..tp rasanya mcm bini je yg buat spoil

rara pinkmafia said...

no-answer : ngeh2.gf dh ade ke blum?

cik Aish : aah mmg lah.ada gak yg kata dye paksanggup je.mcm2 kan.kawen dh grand dh.

Muhammad Burn said...

artis. baru kawin. dah lama nt, kita dgr plak cerita artis tu tdo sorang2 balik...

rara pinkmafia said...

burn-huaaaaaaaaaaa jgn ckp cm tu.doakan kebahagiaan mereka.amin~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...