04 May 2011

kronologi kematian OSAMA BIN LADEN


i memberani kan diri utk buat entry ni.actually tak paham dgn apa yg berlaku.
ada yg kata ni propa je.ada yg kata adobe je.ada yg kata osama tak wujud.
byk sgt info bout this.ntah lah kan.tunggu jelah next news.
hopefully esok lebih baik dr hari ni =(

6 comments:

ieda said...

huhuhuhu ada yg cakap mayat tu bukan dia .. mereka edit kan letak janggut bagai ..

rara pinkmafia said...

k.eida-hmm betol tu.ada yg kata edit.ada yg kata tak wujud pon.

cik azeya said...

dorg saje nak menyebarkan bende yang palsu. ish

rara pinkmafia said...

tu lah.mcm2 dh skng ni.mana 1 betol pon xtau lah.

Bigdaddyz said...

Osama tidak wujud cuma diadu domba oleh Amerika demi politik mereka dan secara sengaja merosakkan imej ISLAM dengan orang yg bernama OSAMA...kerana dia imej ISLAM musnah.

rara pinkmafia said...

BD-hmmm yeke.tulah.ada jugak logiknya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...