Image and video hosting by TinyPic

04 May 2011

kronologi kematian OSAMA BIN LADEN


i memberani kan diri utk buat entry ni.actually tak paham dgn apa yg berlaku.
ada yg kata ni propa je.ada yg kata adobe je.ada yg kata osama tak wujud.
byk sgt info bout this.ntah lah kan.tunggu jelah next news.
hopefully esok lebih baik dr hari ni =(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. huhuhuhu ada yg cakap mayat tu bukan dia .. mereka edit kan letak janggut bagai ..

    ReplyDelete
  2. k.eida-hmm betol tu.ada yg kata edit.ada yg kata tak wujud pon.

    ReplyDelete
  3. dorg saje nak menyebarkan bende yang palsu. ish

    ReplyDelete
  4. tu lah.mcm2 dh skng ni.mana 1 betol pon xtau lah.

    ReplyDelete
  5. Osama tidak wujud cuma diadu domba oleh Amerika demi politik mereka dan secara sengaja merosakkan imej ISLAM dengan orang yg bernama OSAMA...kerana dia imej ISLAM musnah.

    ReplyDelete
  6. BD-hmmm yeke.tulah.ada jugak logiknya.

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com