Image and video hosting by TinyPic

11 May 2011

PEMANDU WANITA.PERHATIAN!

Jika anda memandu diwaktu mlm dan cermin kereta dilempar telur ayam jgn on wiper atau pancut air.Terus memandu dgn apa yg mampu dilihat hingga tiba ditmpt slmt.Ini krn jika telur ayam bercampur air ia akn menjadi susu dan akan kaburkan 92.5% tahap pengelihatan kita yg akan memaksa kita berhenti.Disitulah kita akan menjadi mangsa perompak.Inilah teknik baru yg digunakan perompak dijalanan. - Polis DiRaja Malaysia


ramai yg dh tau pasal kes ni kan.i dh tau lame.officemate i ada cite
bout ni,mulamula ngat dh takde dh skrg,but makin menjadijadi.knp eh?yg menyimbah tu katanya lelaki india,but 90% jd mangsa ialah wanita melayu.knp attach wanita melayu?
apa yg menyebabkan mereka ni begitu syco dan xde hati perut.
kesian mangsa,hampir melecur muka,i takut sgtsgt.

hopefully semua berhatihati dan takkan terjadi dikalangan kite.
harap jugak PDRM dpt tangkap dorg ni sumbat dlm lokap.
nk rompak pon rompak lah 1 hal,jgn aniaya org.

tapi ada kes,yg dorg ni tak merompak pon,just mcm sukesuke je
nk simbah asid ni.knp eh?pelik x?
mcm ada sesuatu yg menganggu mereka.
apa sebenarnya yg mereka mahu?ada ke sapesape tau?
i teringin sgt nk tau jawapanya.knp?knp?

walaupun negara kite tidak berperang secara kasar or
menggunakan senjata,tetapi negara kite sekarang tgh berperang dgn 
tingkah laku manusia di dlm negara kite sendiri =(
kalau dlm negara sendiri pun tak selamat dan sentiasa 
rasa takut,mcm mana pandangan org luar pada negara kite eh?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. dorang ni gila sebenarnya..huhhhh

    ReplyDelete
  2. gila apa eh?hmm masalah nya wanita jd mangsa =(

    ReplyDelete
  3. nasib baik kite xde keta. ada moto je :p

    ReplyDelete
  4. eyfa-naik motor pon hati2 dear =)

    ReplyDelete
  5. psycho amatlah dorg nih..cuak ar plak..

    ReplyDelete
  6. klu diorg buat kat aku..
    aku baling bom je kat diorg..lagi best =.=

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com