Image and video hosting by TinyPic

09 May 2011

Salih Yaakob Bakal Cukupkan Kuota 4

aduhhhh~dah ada org marah i ni.
org kate bile bab gossip i laju je.but nk buat cane kan.
i suke lawati lamanlaman sosial gossip ni.adehh.
td pas settle sume kejekeje i melawat lagik.
nampak ada berita hokkkk ni.fuh fuh panas.
SALIH YAAKOB nk cukup kan kuota.
cayalah.mmg hebak abe salih ni.
respect giler lah.sume wifewife dye terjaga n hapy je.
FYI bakal yg ke-4 ni seorang pelajar di UiTM Shah Alam
umur 24 tahun tu.sebaya i tuuu.kalah org bujang kau.
abe salih,kasik can lah plak kt
anakanak bujang yg tak de gf lagik ni.
sian dorg.heeee~

kadangkadang i terfikir lah.bile masa abe SY ni
g mengorat bakal bini dye ni eh.ada lak dye masa eh.
peliknya kan.ke gurl yg cr dye??? hmmm sape ada jwpn?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. hohoh saya tak nak lah orang berusia.. T_T

    ReplyDelete
  2. lorhhhh dah nak masuk 4.. terernye dia... awwww

    ReplyDelete
  3. teror btol abe ni.
    2la i pun pena gak pkir cmne die ngorat gegurl.
    da jdoh kot *ayat slamat* kiki

    ReplyDelete
  4. amboi2..pndai abg salleh ni mengorat kan? hehe

    ReplyDelete
  5. sbb dia mampu dr semua sudut maka keharmonian keluarga dia terjaga sebab tu yg ke 4 ni tidak rasa berisiko utk menjadi ahli keluarga besar salih yaakob

    ReplyDelete
  6. apa ilmu dia pakai ye..
    tapi tak pe..
    ramai lagi anak2 dara kat luar yang tak berteman..
    sebab tu la lelaki boleh kawen 4,sebab
    orang perempuan ni ramai..:)

    ReplyDelete
  7. erm bini-bini dia kut tlg carikan..hikss..dia adil dgn sume bini dia..sbb tu bahagia =)

    ReplyDelete
  8. huhu pelik SY ni.. ilmu apa tah dia pakai..nak kata hensem tak de la sgt.. dah jodoh dia..huhu

    ReplyDelete
  9. "fuhh...dasyat tu...cm komen cik aish,tk de la hensem sgt kan,tp sbb kelakar kot..apapun kalau dah jodoh..."

    ReplyDelete
  10. teman sangat berminat untuk berguru dengan beliau memandangkan teman masih gagal mencari awek sejati.. hahahaha

    ReplyDelete
  11. hmm, pakai minyak pengasih kot. haha... fitnah...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com