19 May 2011

Terlupa hamil 6 bulan : kasih ibu membawa ke syurga

“Saya langsung tidak ingat diri ini sarat mengandung enam bulan ketika berlari nekad menyelamatkan anak sebelum rumah didiami hangus”

"dia tidak sempat berfikir apa-apa lagi melainkan membawa keluar dua anaknya yang berusia dua dan empat tahun dari rumah sebaik menyedari berlaku kebakaran."

dasyat tol ibu ni,even mengandung 6bulan boleh berlari nk selamat kan anak dye.fuh~
mmg kasih ibu dibawa ke syurga.hopefully anak dye ingat lah jasa ibunya yg menyelamatkan nyawa dorg.jgn lah derhaka kt ibu tu.ibu kalau apaapa pun mst akan fikir nyawa anak nya dulu,takkan fikir ttg diri sendiri.mmg sgt terharu.

16 comments:

syaz@rozelt said...

alhamdulillah diorg selamat..ibu yg hebat!

mOoN said...

baca ni rasa cam nak nangis pula pagi ni...huhuhu...

Syuxer said...

nanti awk jadi ibu.awk pun akan jadi camtuh gak...naluri ibu ni paling power..kasih dia kepada anak melebihi anaknya..coz itu kita kena sayang kat mak kita..:)

eLLa said...

Betul2 rase sedih plak..huhuhu

Miecyber said...

Ibu yang sanggup berkorban apa sahaja demi anak nyer...

Seluruh Rakyat Malaysia Di Seru Turun Beramai-Ramai Ke Perarakan Bantah Lynas Dari KLCC Ke Kedutaan Australia Pada Hari Jumaat 20 Mei Ini

LindaRahim said...

ibu yang ini mmg hebat, anak2 lebih utama drpd nyawa sendiri...lau baca paper smlm, ayah (pengedar dadah) cabut tinggalakan isteri n anak2 se polis serbu rumah mrk...ada isteri pulak tu lari tinggalkan suami n 2 anak, ikut lelaki lain...apa nk kata?

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

demi anak seorang ibu sanggup buat apa shj..

p/s: widget folower kamu dah muncul..sy udah folo kembali ^_^

bunga said...

itulah kasih ibu..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

eh..x surelah komen td ok ke tak..i komen lg ah..

seorang ibu mmg sanggup buat apa je demi anak..

p/s: widget folower u dah muncul..i folo u back!

Farah Shamsudin said...

itulah kasih sayang dan pengorbanan seorang ibu..:)harapnya anaknya nanti akan sentiasa menjaga ibunya seperti ibunya menjaganya.

Piasara said...

"seorg ibu mmg sanggup mati demi ank..rara ingat tak berita ttg kebakaran jugak baru2 ni..sorang mak mati terbakar..tp ank2 dia sempat hulurkn kot tingkap bagi pd jiran2..ini kes tk dpt cari kunci pintu grill ...berita ni pun baru2 ni ja..akk nangis baca berita tu..hati seorang ibu.."

YanaMIB said...

bkn senang nk dpt ank..sbb tu bila dh ada ank syg tu rs lain mcm sket..huhu..bila lah sy dpt merasa jd ibu =)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

mulianya seorang ibu sanggup buat apa sahaja untuk anak2:)

Ati Masrif said...

salam kenai,

bila dah jadi ibu
kita automatik akan jadi seperti itu

msredcheesecake said...

CIK RARA,

TACING TACING...MAK JE BULE WAT CAM TU...ANAK BLOM TENTU LAGI....HAISH....

Mustaffa Khairul Azzam said...

tue la.... 3 nyawa dapat diselamatkan
kuasa Allah SWT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...