29 June 2011

bile otak kena kerah : perut pun lapar

agak dh 2tahun stgh i tinggal buku.


tinggal sume pelajaran pelajaran kat poly,
pas abes poly mmg buang sumenya,
ingat tak kan guna dh.
ilmuilmu dlm kepala ni pon sume dh
delete.dh refresh kan.tup tup,
masuk je keje gov ni.nk comfirm
kena jwp exam lak.
exam ada 3 paper,
ada penyiaran,elektronik,dan yg paling critical
MATHEMATICS

mate mmg terbaek lah.tak yah disangkal lagik.
soalan nya,faktorkan,
selesaikan persamaan,
cari sudut.buktikan kos,sin,tan,
tukarkan binari,desimal bagai.
matrik lagik,nasib kamir sume tu tak keluar.
kalau keluar,rasanya i nk g pinjam otak
org lain jap.

td kul 8pm baru smpai umah,kul 5
tu trus buat stdy group.agak kelakar
bile buat study group.hehe.
tekan calculator pon agak pelik rasanya.
yelah sblm ni tekan keyboard je.
hahaha.

skrg ni rs penat sgtsgt.dan yg penting.
rasa LAPAR,sbb nya.otak jalan.trus direct
smpai ke perut.perut pon berbunyi akibat
tak mkn tgh hari,masuk rini i dh 3hari
tak sentuh nasi.cayalah.
sok masuk hari ke empat.
hopefully berat ideal 55kg tercapai.

tp penimbang tak de plak kat umah.
so cane eh.hehehe.
alamatnya kena g tesco lah ni,
pakai timbang yg kena bayar 20sen tu kan.
hehehe.

sok nk kena stdy lagik.malasnya.
exam minggu depan plak tu.

p/s : leh tak bawak toyol mcm masa kat poly dulu?erk!

9 comments:

syrupmasin said...

haha..toyol..idea yg bernass :D

Fathiah Hamim said...

saya dah abes exammm! all the bestt!

diana said...

akak kalau 55 tu gemuk dah..
mcm sekarang sikit lgi nak 55..
memang bulat la..
sebab tinggi akak cuma 150 je..heheh..
kena diet la..
cakap je..suami beli makan akak bedal paling banyak..

Syahirah Suhaili said...

waiseh..complicated gak ey exam gov tu..hehe..nak kene hafal balik formula kot :D

Cinderella said...

hehe..anyway..!!!gudluck..!!!usaha tangga kehebatan..hehe

blackroses said...

memang kan..kalau baca buku banyak mensti lapar

tia @ Ini Kisah Tia said...

e ehh . ada exam lagik ?

Mun said...

gud luck..:P pelik pulak bila dengar instrustion math dlm bm sbb slama ni blaja dlm bi. haha. kamir pun tak tau amende =.=

Izzaty Ishak said...

Whoaa tak makan nasik? Pergh, selamat berjaya mencapai berat ideal ye :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...