20 June 2011

Erra Fazira-Saya Memang Ingin Bertudung

Tujuan saya jadi model produk tudung bukan untuk tarik peminat sebaliknya ia adalah salah satu amanah sebagai duta. Peminat datang dengan sendiri. Kadang-kadang kita pakai tudung pun, kalau orang tak minat, tak minat juga
-abg nara

betul tu k.erra.eceh~ comelsss je erra bertudung kan.
kan dh jadik duta batik digital kan.bile lah nk dapat 1 batik 
digital ni.mst santek kan kan.

hmm sorg lagik artis yg akan melangkah.
samesame lah support =)
chaiyokchaiyok!

21 comments:

YAYA AZURA said...

erra mmg dah cantik..tapi bila bertudung lagi cantik...sweeettt je..

iQapiQa said...

cantik erra bertudung..

diana said...

orang cantik pakai apa pun cantik,,,no???

Mun said...

eh, da b'tudung ke?

Miecyber said...

Kan bagus bertudung cam tu...

Kereta masa hadapan

SAYA BUKAN SAMDOL said...

memang comel la erra!

YanaMIB said...

mula2 jd duta, pehtu terbuka pintu hati trus melekat je tdg tu kt kepala..insyaAllah..=)

erra mmg sgt cantek..pakai apa pn tetap cantek =)

ieda said...

aah kan dik .. org comeii pakai apa punn cantik ! .. but dia seyes cantik dan ayukan bila bertudung .. insyaallahhh harap2 dia ada nawaitu ke arah itu ... aminnn !

syaz@rozelt said...

erra mmg canteq..pkai tudung bertambah canteq + ayu + sopan..hehe

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

erra makin sweet:))

Cik Azizah said...

semoga terbuka pinta hati erra ingin bertudung..memang manis sekali..

EYFAalias said...

bagusnyaa. semua org perempuan pakai tudung mesti cantik. tp jgn pakai tudung macam dato siti sudah. nampak jambul. hmmm

ArulchelseA said...

ala dia acah2 je tu.. kih kih kih

Cik Ezy said...

lawa nye erra fazira..
bertmbh jelita..

Jiejah Gorjes said...

harap dia betul2 betudung..x sabar nk tunggu tuh..

niena shopping2u said...

masyaallah ..
cntik nye :)

CikHaniBhulat said...

erra sgt cantik, sweet and sporting gile...nampak sempoi je dia..and sgt manis bila bertudung..moga berkekalan la tudung tu..amin... =]

Bazilah said...

kan bagus kalau artis2 malaysia skang ikut jejak langkah erra camni

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bertambah cantik dan manis erra bertudung

KAMIHIDUP said...

Alhamdulillah, moga dimudahkan niat yang baik itu. :)

alexa yussida said...

moga2 terbukak terus hatinya utk bertudung n tutup aurat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...