Image and video hosting by TinyPic

20 June 2011

Erra Fazira-Saya Memang Ingin Bertudung

Tujuan saya jadi model produk tudung bukan untuk tarik peminat sebaliknya ia adalah salah satu amanah sebagai duta. Peminat datang dengan sendiri. Kadang-kadang kita pakai tudung pun, kalau orang tak minat, tak minat juga
-abg nara

betul tu k.erra.eceh~ comelsss je erra bertudung kan.
kan dh jadik duta batik digital kan.bile lah nk dapat 1 batik 
digital ni.mst santek kan kan.

hmm sorg lagik artis yg akan melangkah.
samesame lah support =)
chaiyokchaiyok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 comments:

  1. erra mmg dah cantik..tapi bila bertudung lagi cantik...sweeettt je..

    ReplyDelete
  2. orang cantik pakai apa pun cantik,,,no???

    ReplyDelete
  3. memang comel la erra!

    ReplyDelete
  4. mula2 jd duta, pehtu terbuka pintu hati trus melekat je tdg tu kt kepala..insyaAllah..=)

    erra mmg sgt cantek..pakai apa pn tetap cantek =)

    ReplyDelete
  5. aah kan dik .. org comeii pakai apa punn cantik ! .. but dia seyes cantik dan ayukan bila bertudung .. insyaallahhh harap2 dia ada nawaitu ke arah itu ... aminnn !

    ReplyDelete
  6. erra mmg canteq..pkai tudung bertambah canteq + ayu + sopan..hehe

    ReplyDelete
  7. semoga terbuka pinta hati erra ingin bertudung..memang manis sekali..

    ReplyDelete
  8. bagusnyaa. semua org perempuan pakai tudung mesti cantik. tp jgn pakai tudung macam dato siti sudah. nampak jambul. hmmm

    ReplyDelete
  9. ala dia acah2 je tu.. kih kih kih

    ReplyDelete
  10. lawa nye erra fazira..
    bertmbh jelita..

    ReplyDelete
  11. harap dia betul2 betudung..x sabar nk tunggu tuh..

    ReplyDelete
  12. erra sgt cantik, sweet and sporting gile...nampak sempoi je dia..and sgt manis bila bertudung..moga berkekalan la tudung tu..amin... =]

    ReplyDelete
  13. kan bagus kalau artis2 malaysia skang ikut jejak langkah erra camni

    ReplyDelete
  14. bertambah cantik dan manis erra bertudung

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah, moga dimudahkan niat yang baik itu. :)

    ReplyDelete
  16. moga2 terbukak terus hatinya utk bertudung n tutup aurat :)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com