Image and video hosting by TinyPic

10 June 2011

HAZAMA Juara AF9.

huh! sape sokong tajuk i?ngehngehngeh.
i dpt rasakn nya.yelah tinggal sape je dlm tu.
azri.lena.hazama.fina
hazama dpt pujian tiaptiap minggu kot.
then cara dye menyanyi mmg style giler lah.
stakat lena and azri tu i rasa mmg senangsenang je 
dye nk cantas.betul x?AF9 ni i mmg tak tgk sgt.
tak minat lah,mmg tak besh.but bile hazama masuk,
baru i tgk,hazama is fenomena.
suke sgt,nk kata dye hensem tak sgt lah.
Aarong Ajis lagik hensem.heeee.
but rasanya dye boleh up dgn suara
and bakat yg dye ada.
mari undi dye reramai.
nanti kalau dye menang kite mintak
kredit kite kt dye eh.heeee.
p/s : maharaja lawak sgt lah tak besh minggu ni.
rasa suram je sume peserta,tak rs mcm nk gelak sgt.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 comments:

  1. HAZAMA memang akan jadi juara kot..:D

    ReplyDelete
  2. seyes!!! suka jugak kat hazama!!!

    bila tiba konsert af, hazama ja yang gempak!

    hahaaha~

    I'm in love with him!!! (over!)

    ReplyDelete
  3. HUHU ain langsung tak tgok af kak

    ReplyDelete
  4. dapat rasa la dia menang..
    sebab dia ramai penyikong..
    fina???akak tak suka kegedikan kaki dia tu...

    ReplyDelete
  5. mesti lah hazama menang...lawak dia ni..kih kih kih..

    ReplyDelete
  6. pak nil pun ada potensi jadi juara.. hahaha

    ReplyDelete
  7. x tengok..

    eheh..

    ramai wat entri boikot..

    ape kes..?

    ReplyDelete
  8. Ramai boikot KOnsert AF kat Presint 3 Putrajaya ... sebab buat depan Masjid Besi ...

    ReplyDelete
  9. papa DD suka Hazam, tak bleh lah tol.. haha

    ReplyDelete
  10. hazama mmg boleh menang...fina tu tk best !

    ReplyDelete
  11. hazama hazama hazama. asik hazama je. sokong la fina lak. ehh Hahah

    ReplyDelete
  12. terbaik hazama! u are the best dude! saya dah agak u memang akan menang pon!

    ReplyDelete
  13. boikot.. girlkot buleh jugak... haha

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com