10 June 2011

HAZAMA Juara AF9.

huh! sape sokong tajuk i?ngehngehngeh.
i dpt rasakn nya.yelah tinggal sape je dlm tu.
azri.lena.hazama.fina
hazama dpt pujian tiaptiap minggu kot.
then cara dye menyanyi mmg style giler lah.
stakat lena and azri tu i rasa mmg senangsenang je 
dye nk cantas.betul x?AF9 ni i mmg tak tgk sgt.
tak minat lah,mmg tak besh.but bile hazama masuk,
baru i tgk,hazama is fenomena.
suke sgt,nk kata dye hensem tak sgt lah.
Aarong Ajis lagik hensem.heeee.
but rasanya dye boleh up dgn suara
and bakat yg dye ada.
mari undi dye reramai.
nanti kalau dye menang kite mintak
kredit kite kt dye eh.heeee.
p/s : maharaja lawak sgt lah tak besh minggu ni.
rasa suram je sume peserta,tak rs mcm nk gelak sgt.

16 comments:

Aisyah Aina said...

HAZAMA memang akan jadi juara kot..:D

Miss Shikio said...

seyes!!! suka jugak kat hazama!!!

bila tiba konsert af, hazama ja yang gempak!

hahaaha~

I'm in love with him!!! (over!)

nurul ain said...

HUHU ain langsung tak tgok af kak

Syuxer said...

hazama?emm x kenal..:)

diana said...

dapat rasa la dia menang..
sebab dia ramai penyikong..
fina???akak tak suka kegedikan kaki dia tu...

ArulchelseA said...

mesti lah hazama menang...lawak dia ni..kih kih kih..

Ayie said...

pak nil pun ada potensi jadi juara.. hahaha

penyisir rambut said...

malam ni final kan???

kokser kokdam said...

x tengok..

eheh..

ramai wat entri boikot..

ape kes..?

Cik Kamoo said...

Ramai boikot KOnsert AF kat Presint 3 Putrajaya ... sebab buat depan Masjid Besi ...

Dian Dahlia said...

papa DD suka Hazam, tak bleh lah tol.. haha

Cik Aish said...

hazama mmg boleh menang...fina tu tk best !

kura said...

hazama hazama hazama. asik hazama je. sokong la fina lak. ehh Hahah

hfzkhazali said...

hazama best!!

mirlme said...

terbaik hazama! u are the best dude! saya dah agak u memang akan menang pon!

kokser kokdam said...

boikot.. girlkot buleh jugak... haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...