Image and video hosting by TinyPic

24 June 2011

Jual DARA demi iPhone4

WTFishhhh.sorg gadis dr china,melalui Twitter nya menyatakan


yg dye sanggup menggadai dan memberikan segalanya
bg sesiapa yg sanggup memberinya iphone4.

ala sis,agakagak burung gagak lah lu ni.
takkan pasal iphone4 lu sanggup nk gadai dara lu.
nasib gurl ni bukan Islam,i rasa kalau islam
dh lama kena rejam sampai mati kot.

kalau nk kejar gadget ni kite mmg tak terkejar lah.
sgt cepat and pesat membangun nya.
ikut lah kemampuan.kalau tak mampu tu sudah lah.
jgn lah nk gadaigadai segala bagai.
tak sayang diri ke?kalau rosak iphone tu lepas ni cane?
leh kembali kan dara kau balik ke?

mcmmcm dunia skrg ni,sabo jelah kan.
Salam Jumaat korg semua.mood ada baik ka today?
heeee.rini takde ke yang mcm rabu ngan kamis?
kalau Rabu ada WORDLESS WEDNESDAY,
KHAMIS dh ada SPONTANEOUS THURSDAY,
JUMAAT apa plak?tak de eh?

tapi bg i,kalau Jumaat kan hari yg mulia,
hari yg baik baik,penghulu segala hari,
apakata kite buat BLESS Friday,
penuhkan jumaat dgn katakata indah
dan gambargambar yg menyedapkan mata memandang.
heeee.poyo kan.chill yaw!
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 comments:

  1. fishy friday? boleh?hahaha
    tp kt china ade org jual kidney sebelah nk dpt iphone..mcm2 orang

    ReplyDelete
  2. jumaat ..sembahyang jumaat laa..ekekek

    ReplyDelete
  3. Jumaat ada funny friday la rara..hehehe... esok song satrday..style sunday... kih kih.. ok tk idea sy ni..:P

    ReplyDelete
  4. bless fridaya ok jugak tu.. sokong..

    ReplyDelete
  5. hohohoho.apakebenda la ..org negara china memang pelik2 eh skg...


    T.G.I.F...hehehe

    ReplyDelete
  6. Itu namenye tak g skolah rara.. Hahah.. Bless friday? Mmg tak g smayam ar bebudak laki.. Ni si apek poyo ni.. Mujor ade ksedaran terlebih dahulu.. Hahahahah~

    ReplyDelete
  7. btol lah yg jual kidney tu nk beli Ipad kot...

    ReplyDelete
  8. owh..sungguh ku tak sangka ada gak manusia spesies camni..murahnya dara dia huhu...

    kalau jumaat kadang2 ada citer hantu,ada entri keagamaan..:)

    ReplyDelete
  9. Alahai...cam terdesak sgt!! Apalah Ipad tu leh wat kat dia

    ReplyDelete
  10. perniagaan yang tak bagus.sebab boleh jual sekali jek...huh

    manusia manusia.macam2

    ReplyDelete
  11. hah ada baca kat paper tadi..hermmm macam2 bdk2 skrg...gile kn rara

    ReplyDelete
  12. yes dik , bless friday tuu sgt2 bagus .. pandailah rara nie :)

    ReplyDelete
  13. cik rara,
    i phine 5 da nak kuar kan? budak cina tu ketinggalan la...hahaaa...

    jangan buat macam tue...tak berbaloi...ke budak tu mmg da takde dara?

    ReplyDelete
  14. apo la nak jadi...x kan semurah tu maruah dio....hmm...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com