24 June 2011

Jual DARA demi iPhone4

WTFishhhh.sorg gadis dr china,melalui Twitter nya menyatakan


yg dye sanggup menggadai dan memberikan segalanya
bg sesiapa yg sanggup memberinya iphone4.

ala sis,agakagak burung gagak lah lu ni.
takkan pasal iphone4 lu sanggup nk gadai dara lu.
nasib gurl ni bukan Islam,i rasa kalau islam
dh lama kena rejam sampai mati kot.

kalau nk kejar gadget ni kite mmg tak terkejar lah.
sgt cepat and pesat membangun nya.
ikut lah kemampuan.kalau tak mampu tu sudah lah.
jgn lah nk gadaigadai segala bagai.
tak sayang diri ke?kalau rosak iphone tu lepas ni cane?
leh kembali kan dara kau balik ke?

mcmmcm dunia skrg ni,sabo jelah kan.
Salam Jumaat korg semua.mood ada baik ka today?
heeee.rini takde ke yang mcm rabu ngan kamis?
kalau Rabu ada WORDLESS WEDNESDAY,
KHAMIS dh ada SPONTANEOUS THURSDAY,
JUMAAT apa plak?tak de eh?

tapi bg i,kalau Jumaat kan hari yg mulia,
hari yg baik baik,penghulu segala hari,
apakata kite buat BLESS Friday,
penuhkan jumaat dgn katakata indah
dan gambargambar yg menyedapkan mata memandang.
heeee.poyo kan.chill yaw!
 

18 comments:

Cik Bucken said...

fishy friday? boleh?hahaha
tp kt china ade org jual kidney sebelah nk dpt iphone..mcm2 orang

apek poyo said...

jumaat ..sembahyang jumaat laa..ekekek

ArulchelseA said...

Jumaat ada funny friday la rara..hehehe... esok song satrday..style sunday... kih kih.. ok tk idea sy ni..:P

ArulchelseA said...

bless fridaya ok jugak tu.. sokong..

vampire's lovex said...

hohohoho.apakebenda la ..org negara china memang pelik2 eh skg...


T.G.I.F...hehehe

Liyana Zahim said...

Itu namenye tak g skolah rara.. Hahah.. Bless friday? Mmg tak g smayam ar bebudak laki.. Ni si apek poyo ni.. Mujor ade ksedaran terlebih dahulu.. Hahahahah~

sha a.s said...

mcm² hal la skrg ni

CutieLiesa said...

btol lah yg jual kidney tu nk beli Ipad kot...

Syuxer said...

owh..sungguh ku tak sangka ada gak manusia spesies camni..murahnya dara dia huhu...

kalau jumaat kadang2 ada citer hantu,ada entri keagamaan..:)

Cik Kamoo said...

Alahai...cam terdesak sgt!! Apalah Ipad tu leh wat kat dia

cikmemy said...

perniagaan yang tak bagus.sebab boleh jual sekali jek...huh

manusia manusia.macam2

fara_farez89 said...

hah ada baca kat paper tadi..hermmm macam2 bdk2 skrg...gile kn rara

ieda said...

yes dik , bless friday tuu sgt2 bagus .. pandailah rara nie :)

Munna said...

mcm2 hal kt china tu.

msredcheesecake said...

cik rara,
i phine 5 da nak kuar kan? budak cina tu ketinggalan la...hahaaa...

jangan buat macam tue...tak berbaloi...ke budak tu mmg da takde dara?

Papa Mifz said...

apo la nak jadi...x kan semurah tu maruah dio....hmm...

kucarkacir said...

murahnye =.=

KAMIHIDUP said...

murahnya dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...