Image and video hosting by TinyPic

29 June 2011

letih + lapar + megi


+


+


=
yummeh!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 comments:

  1. kenyang! baru makan malam ... :)

    ReplyDelete
  2. ohh , motifnya .. makan . hehee :)
    Tia suka megi pama .. sup . slurpp !

    ReplyDelete
  3. lepas makan megi jadi ta letih eh?? haha :D

    ReplyDelete
  4. kalau gitu..rara rehatla...minum milo ke..insyaAllah boleh tido lena..lapar pun hilang..

    ReplyDelete
  5. maggie yg murah, yg cepat :p

    ReplyDelete
  6. blogwalking sini sambil bg komenan .
    awak ,
    nice entry lahh :)
    erm ,
    kami ada entry baru '2 hari teruss'
    mehh lahh singgah :)

    ReplyDelete
  7. lapa mkn megi je ke... ok la tu sy kdg2 tk mkn pun ...duit tk de kih kih kih

    ReplyDelete
  8. bihun pama. hurm, sedp sedp

    ReplyDelete
  9. kekadang best juga layan maggie..

    ReplyDelete
  10. erk.. tiba tiba rasa lapar.. hahaha

    ReplyDelete
  11. mee segera kegamaran akak masa kat u dulu..nyum2

    ReplyDelete
  12. alamak nampak pama teringat kat ruski aaaaaaaaaaaaa..nk ruskiiiiiiiiii hehehe

    ReplyDelete
  13. Cik rara,
    Megi pama feveret masa kat kolej...layan jer....

    ReplyDelete
  14. nak pama !!!

    lama suda x makan cekedis yg kena masak ni hahaha

    ReplyDelete
  15. pama tu agak sedappp.. lama dah tak makan.. ehehe :)

    ReplyDelete
  16. lamanya tak makan megi pama tu..
    dulu ada yang kata tak boleh makan sebab tak halal..
    sejak tu akak tak makan la..
    sekarang dah boleh makan ye??

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com