23 June 2011

macaroon : my last bite

kan minggu lepas i cite i bli macaroon kan.


kat oh macaroon.masa i bli tu ada 10ketul (23rm)
10 ketul tu,huh bayang kan,rini baru berjaya habeskan.
taubat pas ni tak nak bli banyak dh,
mmg tak lalu nk makan.
manis giler,besar lak tu.nak habiskan seketul
tu pun seksa rasanya.haih.tunang i mmg surrender
lah,mmg dye tak nak dh dye kata.manis giler.

tapi member i ada ckp,kalau nk rasa yg
tak manis sgt try kat SERAI Empire kat subang.
kat situ dye dh try,tak manis sgt.besh.
nanti nk ajak lah syg g sane,nk rs yg kat sana lak.
mana tau tak manis sgt,nt i cite kat korg eh.
heee.

17 comments:

msredcheesecake said...

Cik rara,
Serai empire ni kat mane?

Msred kal makan macaron bule telan satu atau dua he sekali makan...hheee

echaRierie said...

waaa..nak jgk..
x pernah mkn lg..=.="

rara pinkmafia said...

@msredcheesecakekat subang sis. =)

rara pinkmafia said...

@echaRierierasa lah echa.

ieda said...

uhhuhuh akak gakkk yg x merasa layieee .. sapelahh yg sudi belikan huhuhu , kat sini x derr huhuh

diana said...

terlajak gula ka??
hehehe

mOoN IzzaN said...

nak rasa jugak... ngee~

UyaRayza said...

manis hehehe..sgt manis hehehe..mg x mampuuuu

mynamealia said...

sedap x? x penah try lagi :)

blackroses said...

dah rasa jugerr..manis gilerrrr........gigil nak habiskan

syaz@rozelt said...

wah mahal jugak..23rm..x boleh 5 dulu ke??hehe

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock said...

kurangkan manis lm makanan ...tambahkn manis dlm senyuman :)

Jer ... said...

huhu , sedap :D

Cik Aish said...

mkn manis2..nnt muka jadi manis je..hahaha.. tul ke..

tia @ Ini Kisah Tia said...

ramai heboh pasal macaroon ni . haish , tergugat rasa ;)

vampire's lovex said...

x pnah makan !! waaaaaa...nti la balik mlysia nak cari hehe

MOK&SONS said...

perghh manis giler..sampai skang trauma..tak nak makan doh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...