Image and video hosting by TinyPic

23 June 2011

macaroon : my last bite

kan minggu lepas i cite i bli macaroon kan.


kat oh macaroon.masa i bli tu ada 10ketul (23rm)
10 ketul tu,huh bayang kan,rini baru berjaya habeskan.
taubat pas ni tak nak bli banyak dh,
mmg tak lalu nk makan.
manis giler,besar lak tu.nak habiskan seketul
tu pun seksa rasanya.haih.tunang i mmg surrender
lah,mmg dye tak nak dh dye kata.manis giler.

tapi member i ada ckp,kalau nk rasa yg
tak manis sgt try kat SERAI Empire kat subang.
kat situ dye dh try,tak manis sgt.besh.
nanti nk ajak lah syg g sane,nk rs yg kat sana lak.
mana tau tak manis sgt,nt i cite kat korg eh.
heee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. Cik rara,
    Serai empire ni kat mane?

    Msred kal makan macaron bule telan satu atau dua he sekali makan...hheee

    ReplyDelete
  2. waaa..nak jgk..
    x pernah mkn lg..=.="

    ReplyDelete
  3. uhhuhuh akak gakkk yg x merasa layieee .. sapelahh yg sudi belikan huhuhu , kat sini x derr huhuh

    ReplyDelete
  4. manis hehehe..sgt manis hehehe..mg x mampuuuu

    ReplyDelete
  5. dah rasa jugerr..manis gilerrrr........gigil nak habiskan

    ReplyDelete
  6. wah mahal jugak..23rm..x boleh 5 dulu ke??hehe

    ReplyDelete
  7. kurangkan manis lm makanan ...tambahkn manis dlm senyuman :)

    ReplyDelete
  8. mkn manis2..nnt muka jadi manis je..hahaha.. tul ke..

    ReplyDelete
  9. ramai heboh pasal macaroon ni . haish , tergugat rasa ;)

    ReplyDelete
  10. x pnah makan !! waaaaaa...nti la balik mlysia nak cari hehe

    ReplyDelete
  11. perghh manis giler..sampai skang trauma..tak nak makan doh..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com