Image and video hosting by TinyPic

28 June 2011

nak rindu pon malu ke?

hahahaha ni yg rasa nk gelak besar ni.




lawak sengal ni telah dilakukan oleh kami ptg td.

masa jalan tgh jammed,i msg tunang i.

i : syg,miss u.

syg : heee malu lah syg.

i : erk! knp nk malu pulak?

syg : sbb lame tak dgr eb ckp cm tu.

i : eh sllu je eb ckp kt syg i miss u.

syg : tak lah,sllu eb ckp.renndoo syg.bukan miss u.

i : cintai lah bahasa kebangsaan kite syg.heee.

syg : bahasa kebangsaan eb bukan english ke?

i : erk lagik.so speechless dgn syg ptg td.

tak tau knp ptg td tunang i boleh buat lawak sengal cm tu. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments:

  1. hehehe..memang lawak.but it was so sweet beb! cute couple~
    lovey dovey ni.

    ReplyDelete
  2. so sweet...hani pon selalu ckp rindu je..kalo miss u mcm segan je..hehe

    ReplyDelete
  3. sesekali usik mengusik tu ....tapi btol arr tu..bahasa jiwa bangsa

    ReplyDelete
  4. wiwiwi..sweet gitu..tambah skit sis..rindu banyak banyak sangat..hehe..;)

    ReplyDelete
  5. hee nak drop juga komen kat sini ni...walaupun SL dah ada 5 anak dan sudah 14 thn melayari alam berumahtangga..akak masih sms pd husb yg SL miss dia..dibalas juga sms tu dgn jawapan yg membahagiakan SL...

    ReplyDelete
  6. hee nak drop juga komen kat sini ni...walaupun SL dah ada 5 anak dan sudah 14 thn melayari alam berumahtangga..akak masih sms pd husb yg SL miss dia..dibalas juga sms tu dgn jawapan yg membahagiakan SL...

    ReplyDelete
  7. malu2 mau tu..kih kih kih kih...

    ReplyDelete
  8. wah..
    lelaki sekarang lebih pemalu dari pompuan..:p

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com