22 June 2011

ouch! melompat lagik

grrrrrrrrr! knp lah alarm i tak bunyi pagie ni.


bygkan bangunbangun tgk jam dh kul 6.45am.
mcm bese,melompat lah bangun.
mandi,solat,then trus sarung baju,
tanpa makeup trus g keje.ouch.sgt tak suke.

smpai je simpang nk masuk loke yew,jem giler,
i tak tau knp kete bersimpang siur,
nak masuk sana sini.
seolaholah sume org mangun lambat mcm i.heee.
rupenya sampai kat depan sikit ada xcident lagik.
motor tergolek,masa i smpai kat situ dorg tgh angkat
motor tu.huh fobia sungguh.
ni mesti kes main masuk je.tak tgk kete tgh laju.

riders sume,jagajaga lah.jgn lah sukesuke hati bwk motor
lajulaju kat jalan yg sibuk,syg lah nyawa tu.
i pulak yg risau.

p/s : have a good Wednesday all. 
rini WW mesti ramai blogger suke kan.

11 comments:

ArulchelseA said...

berhati2 dijalan raya..semoga anda selamat tiba..ucapkan slmat hari raya...dri eon utk semua..kih kih kih

lalink7 said...

tak suke jemmmmmmmmmmmmmmmm...

iPai said...

betoi2 .. rider2 ni kadang2 ganas sgt r ..

♥MiZz-siHa♥ said...

kt pon jem jgk pg nie...xsuke..

ieda said...

haaaaaaa tu semua kes x sempat lah tuu .. main masuk je .. kite yg lambat jadi jem pulak .. adehh letih .. akak awal2 lagi dah bangun , kul 5 pagi kalau lewat .. alamatnya jem jugak ! huhuhu

mOoN IzzaN said...

samalah tadi bangun lambat...huhuhu...tapi sib baek ofis x jauh dari umah...:fuh

UyaRayza said...

bangun lambat gk hehe..tp muke mantain masuk opis mcm tak wat salah hehehe

Syuxer said...

owh...hari rabu memang menyebabkan ramai bangun lewat..ari tuh dok KL..lambat gak bangun..ntah nape..dah cam trademark gamaknya..lebih2 lagi hari rabu gak, jem mesti ada..x faham saya..heheh

risa said...

hati hati drive tau dear..kalau dah lambat takyah rushing..bahaya tau
*somi akak selalu pesan..kalau dah lambat tu biarlah..cepat2 pon tetap lambat jugak..careful tau:)

.m y z. said...

haha nasib baik sempat mandi :PP

first time buat WW. haha

msredcheesecake said...

CIK RARA PUN KALU DA LAMBAT GI OPIS PON JGN BAWAK LAJU2....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...