Image and video hosting by TinyPic

12 June 2011

PAYUDARA BESAR : asset

Payudara asset penting wanita?betul ke?ramai yg kata,
u yohhh besar lah,untung lah,lelaki suke!



knp?kalau tak besar tak suke lah?kena yg besar besar je lah?
tu yg sampai keluar paper wanita besar kan payudara,
then payudara bernanah.

then kena tinggal kekasih.eeuuuwww jenis apakah ini?sbb tu je?
bukan pandang budi bahasa.but pandang benda tu.

tapi yg wanita pun sanggup buat apa saja sbb nk jaga hati kekasih.
dh kecik tu dh lah,terima lah seadanya.payudara tu,
besar ke kecik ke.

ianya ikut keturunan jugak,kalau tok nenek jenis tu,
so jenis nya mcm tu lah.

kalau dh kecik tu,jgn lah salah kan wanita tu pulak.
terima lah,bile dh wanita tu buat pemedahan,then sakit.
bernanah-nanah kau tinggal pulak.dh tak nak pulak.
tak ke merana gurl tu.kena tanggung sorgsorg.
dh banyak dh kes mcm ni.
tu sbb kite ni kena blajar bersyukur.syukur dgn apa yg ada.
p/s : kdgkdg i pun tak syukur gak,i nk kulit putih.but takde lah 
sampai nk buat plastik sugery,yg mampu just pakai bedak manyakmanyak je.heeee.mcm tepong gomak
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. uik cuak aku..tak agak2 besarnye ni...

    *btul tu brsykur apa yg ada..

    ReplyDelete
  2. betul2..besyukur je ngan pe yang ada..nnti terlebih surgery lain macam jadi.. :)

    ReplyDelete
  3. ini payudara ke buah kelapa?? ish ish...dah langsung tak cantik. bersyukur dengan apa yg Allah beri itu lebih baik. Bukankah bersederhana itu buat kita lebih bahagia

    ReplyDelete
  4. yarkhhh besarnya..

    ye..kita kena bersyukur pe yang kita ada..Allah s.w.t dah kurniakan yang terbaik untuk kita..

    besar ke tidak,itu asset tetap akn kendur ditelan dek usia..yang penting jaga ia dengan elok2..jangan sekali2 wat plastik surgery yang ntah pe ntah...

    ReplyDelete
  5. wau akk seset nie..hehehe
    x cantik lah besar2, ap yang ad pada kiter nie lah seindah ciptaan tuhan :)

    ReplyDelete
  6. hahaha.. biase la, org mane pernah puas kan.. dh dapat yg ni, nk yg tu plak.. mcm2 hal.. ngee..

    ReplyDelete
  7. seksa jer tgk payudara besar cmtu..aish..

    ReplyDelete
  8. waaaaaaa sesak nafas tengok gambar gambar ni. hahaha..macam bola yg pam sampai keras..euwww

    ReplyDelete
  9. omakaih!!!bia la kecik pn...ngeh..

    ReplyDelete
  10. Terkejut jap tgk photo tu. hihi. jyeah setuju sgt; bersyukur dgn apa yg ada. :D

    ReplyDelete
  11. gile besar....xpenat ke usung pergi mari...geli lak tgk...xcantik pon

    ReplyDelete
  12. nice entry .
    btw ,
    bab pakai bedak manyak manyak tuhh . .
    wat tergelakk .
    hehe :)

    : MRS LAT :)

    ReplyDelete
  13. wooo..biar betik..giler besar..

    ReplyDelete
  14. memang keroje giler..kalau yg besor tu nak kecik kan macam mana eh..adoyaiii

    ReplyDelete
  15. CIK RARA,
    SAKITLA BEDAH...TANAK....!!!!BIARLAH KECIK COMEY JER...

    ReplyDelete
  16. makai..lain jak ni..lemas hahhahahaa

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com