29 June 2011

review pengKOMEN tegar!


hah,tgk tak top commentar i?
sape paling top?
ni dye.kat atas ni.
dye ni mmg terbaek lah.setiap entry i
dye akan komen kot i rasa.
even i buat sehari 6 entry.
6 6 entry dye akan komen.
mmg terbaek wokkkkkk!
sape yg tak follow dye lagik?meh
meh klik je pic dye kat atas tu.
heeee.

p/s : hujaaaaannnn pagie ni.syiiioookkk kalo dpt tido =)

15 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Wah.. memang blogger menghargai pengomen ni. bagus tu. nak kena berkenalan jugak ni dgn org2 yg rajin komen.

Mama AA's said...

ok, akak komen ni, jln2 ke blog akak jgn lupe komen ye? hehe

UyaRayza said...

kena lawan dgn die nie hehehehe...blogger tegar tue hehehe

ieda said...

nanti nak skodeng anak dara nie :)

syaz@rozelt said...

done terjah blog beliau..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

lum kenal la rara..nnt akak jenguk dia.

sha a.s said...

ooo..k.sha masih belum ade dlm list pengkomen tegar yer :p

Cik Aish said...

huishh ni yg nak lawan ni..nk jd pengkomen tegar gak!

ArulchelseA said...

ehh mcm kenal je tu... nak terjah jugak la blog.tu ...mari2 terjah blog yg mencuakkan tu..kih kih kih kih

Anne Nurain said...

waahh.. pegkomen tegar tuu..
pasni nak rajin2 la komen cni..
hehehe..

Miecyber said...

Dia memang yang terbaek...

Mesin ATM Untuk Ikan Di Pulau Tioman

syrupmasin said...

untunglahh :D

anismelon said...

anis nak jugak...weeee..anis blm tegar lg ye kak..heeeee..akan ku ushakan supaya tegar..:)

diana said...

kena terjah ni sebb dia rajin komen..heheheh..orang rajin komen senang dibuat kawan..heheh

msredcheesecake said...

Cik rara...
Alaaa... Ingat msred pengomen tegar kat sini...hheeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...