28 June 2011

selena gomez : love u like a love song yg awesome!

ouch dh keluar dh lagu ni.




kalau x lagu ni kan tak keluar sbb
selena ni dh kaler kan kuda ke kaler pink 
yg telah menimbulkan kemarahan PINK.
kalau nk tau tgk entry ni. sweet giler kude pink tu.

sweet gak dgr lagu ni.selena suara dye mmg besh
gak kan.rs nya lagik matang dr justin bibir tu.
huaaaa so i jd mcm tersuka lak kat lagu ni.
tak tau dh bape kali ulang dh lagu ni.

video klip dye pon sgt awesome lah.
haih.tp kuda pink tu takde pulak dlm video klip tu.
dh potong kot kan bahagian tu.

jom layan video 
SELENA GOMEZ : LOVE U LIKE A LOVE SONG
sgt menarik video dye.malaysia takde ke yg nk buat
video klip cm ni eh?

behind the scene dye pon besh.

6 comments:

Maghfiratul Helma said...

a'ahlah , best lagu nih :D tersuka pulak :D haha :)

syrupmasin said...

comell :D

Mun said...

hehe..adore dye sangat2 :D

UyaRayza said...

selena sgt5 comel hehehe...suke jugak tgk die hehehe..rambut die tebal giler hehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

layan~~best la rara.

diana said...

penat2 kalerkan kuda tu pink tapi tak ltak pun kuda pink tu dalam vc ni..
kesian kuda tu..tak de hasil..
hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...