08 June 2011

Seniman Tegur Gambit, Jangan Malukan Negara

Persatuan Seniman Malaysia (Seniman) menasihatkan pengarah klip video kontroversi, Gambit Saifullah supaya tidak membandingkan hasil karyanya dengan filem-filem lain sebaliknya harus bertanggungjawab dengan apa yang dilakukan.
Presidennya, Harun Salim Bachik berkata, tindakan Gabit menghasilkan klip video lagu Marilah dianggap tidak bermoral selain mencemarkan imej negara jika dipasarkan di luar negara.
"Jangan dia (Gambit) bandingkan filem ...Dalam Botol dan filem lain dengan klip video itu kerana kreativiti yang dia hasilkan tidak memberikan manfaat dalam konteks budaya Malaysia"-mstar

kikiki padan muka.kan dh kena.hmm bile seniman dh mula jd
kan video tu as a topic.lagi pon i sokong apa yg seniman kata.
knp nk bandingbandingkan dgn video lain?
masalah nya video dye mcm memalukan bangsa kite.
euuuwww teruk lah dye ni.dh buat salah tak nk mengaku.
then nk bandingbanding kan dgn org lain.

p/s : i rasa Gambit ni mmg jenis yg takmo mengaku salah.
but nk menutup salah.

13 comments:

KAMIHIDUP said...

hai lah gambit ni, tak habis-habis, publisiti murahan.

| princess SchaBieber | said...

PADAN muka gambit!! :D

Miecyber said...

Bagus teguran SENIMAN tersebut....

Go Green or Go Sexy ?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tgk...bkn blogger je henta.Semua pihak rasa tak sesuai la video klip tu.

Aisyah Aina said...

padan muka dia...mesti sentap..haha XD

La dOLcE mEa_nAtt said...

ha...memg ternyata lah kan...nak hanjeng kan org kene batang idong...

diana said...

lepas ni baru tau malu agaknya..
ego tak kena tempat..

bunga said...

xtau nak komen pe..semoga dia cepat sedar n insaf..:)

Puan Kutu said...

emm no komen.hihi

Cik Aish said...

klu mcm ni la..tak leh lama gambit ni dlm industri ni..alamat pasni takde job la dia

budakkampung39 said...

ade bagusnya gambit buat video tu,sebab???kalau dia tak buat video macam tu,sampai sekarang la saye tak kenal siapa gambit dan siapa prema yin.uhuk3...damn!!video tu buat mataku rabun seketika

rajen bace?singgah sini...
cara nak cepat kawen
cikgu kurang ajar?
lelaki sebenarnya tak suke payudara besar

mOoN said...

selama me cuti 2 minggu ari tu,, dah femes dak gambit tu ea...isk..isk..isk...

EYFAalias said...

padan muka! ahahhahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...