Image and video hosting by TinyPic

08 June 2011

Seniman Tegur Gambit, Jangan Malukan Negara

Persatuan Seniman Malaysia (Seniman) menasihatkan pengarah klip video kontroversi, Gambit Saifullah supaya tidak membandingkan hasil karyanya dengan filem-filem lain sebaliknya harus bertanggungjawab dengan apa yang dilakukan.
Presidennya, Harun Salim Bachik berkata, tindakan Gabit menghasilkan klip video lagu Marilah dianggap tidak bermoral selain mencemarkan imej negara jika dipasarkan di luar negara.
"Jangan dia (Gambit) bandingkan filem ...Dalam Botol dan filem lain dengan klip video itu kerana kreativiti yang dia hasilkan tidak memberikan manfaat dalam konteks budaya Malaysia"-mstar

kikiki padan muka.kan dh kena.hmm bile seniman dh mula jd
kan video tu as a topic.lagi pon i sokong apa yg seniman kata.
knp nk bandingbandingkan dgn video lain?
masalah nya video dye mcm memalukan bangsa kite.
euuuwww teruk lah dye ni.dh buat salah tak nk mengaku.
then nk bandingbanding kan dgn org lain.

p/s : i rasa Gambit ni mmg jenis yg takmo mengaku salah.
but nk menutup salah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. hai lah gambit ni, tak habis-habis, publisiti murahan.

    ReplyDelete
  2. tgk...bkn blogger je henta.Semua pihak rasa tak sesuai la video klip tu.

    ReplyDelete
  3. padan muka dia...mesti sentap..haha XD

    ReplyDelete
  4. ha...memg ternyata lah kan...nak hanjeng kan org kene batang idong...

    ReplyDelete
  5. lepas ni baru tau malu agaknya..
    ego tak kena tempat..

    ReplyDelete
  6. xtau nak komen pe..semoga dia cepat sedar n insaf..:)

    ReplyDelete
  7. klu mcm ni la..tak leh lama gambit ni dlm industri ni..alamat pasni takde job la dia

    ReplyDelete
  8. ade bagusnya gambit buat video tu,sebab???kalau dia tak buat video macam tu,sampai sekarang la saye tak kenal siapa gambit dan siapa prema yin.uhuk3...damn!!video tu buat mataku rabun seketika

    rajen bace?singgah sini...
    cara nak cepat kawen
    cikgu kurang ajar?
    lelaki sebenarnya tak suke payudara besar

    ReplyDelete
  9. selama me cuti 2 minggu ari tu,, dah femes dak gambit tu ea...isk..isk..isk...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com