03 June 2011

Suami isteri dibogel : Seth love u!

Sepasang suami isteri mengalami detik cemas dan mengaibkan apabila dibogelkan tiga lelaki bertopeng bersenjatakan parang serta rotan yang memecah masuk rumah mereka di Kampung Sungai Badak, di sini, sebelum si isteri dilarikan kumpulan penjenayah itu, kelmarin.
Mazri Sharif, 30, berkata dalam kejadian kira-kira jam 4 pagi itu, isterinya, Nornasuha Azmi, 21, dilarikan tiga lelaki terbabit dengan sebuah Toyota Estima yang menunggu di luar rumah.

Mazri yang juga peniaga kedai makanan berkata, dia cedera di tangan akibat ditetak dengan parang manakala bapanya yang berusia 71 tahun cedera akibat dicekik. 

“Saya percaya kejadian ini ada kaitan dengan perkahwinan kami,” katanya yang berkahwin dengan Nornasuha, pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) Merbok di sini, di Selatan Thailand, pada 23 Julai tahun lalu-metro

erk! mcm ni pon ada ke?haih.ni mesti kes kawen tanpa restu ni.
dah tak pasalpasal kena bogel lak.knp?
tapi apa motif nk bogel kan pasangan tu?
ich.tak paham i,mcmmcm dunia skrg ni.
tapi tgk mcm nora elena ni,seth sanggup buat apa je.
kena marah harihari pun dye tetap puji bini dye.
ewahhhh,bahagia nya hidup.

seth is awesome.wujud ke lelaki yg sesabar tu lagik dlm dunia ni?
hmm ada.mmg ada.insan yg bersama i skrg ni adalah sesabar tu.
i miss him.hapy anniversary syg!
suke part neyh!

12 comments:

.:shura shushi:. said...

c0p zaman skang nie!
ader ke laki mcm seth??
ader ke kisah cinta mcm n0ra elena tu dlm realiti?

mOon jOhari said...

wOw...suwit nya dapat lelaki yg sehebat seth...semOga bahagia selalu...

Miss Shikio said...

seolah macam dalam mimpi kalau dpt suami mcm seth tu

hhahaha~ :p

EYFAalias said...

wah. happy anniversary :D ala cerita ni mcm xlogik la. sebab lelaki tu perfect sgt. ada ke lelaki mcm tu kat luar? huhu

Ujang9897 said...

terasa mcm puji gua jer..=)

syaz@rozelt said...

hari nie rara punye anniversary ke?happy anniversary!!

syaz rase kte akan dapat laki macam seth nie kalau kte jual mahal n laki tu yg tlebih sayang kita~hehe

msredcheesecake said...

cik rara,
seth tdk ujud di alam nyata...heheee...kalau ada kasi tunjuk kat msred ....

fara_farez89 said...

alololo...susahkan na cari suami yg romantik selalu backup n percaya kn kita.

mushroom said...

peh.. semua blogger (majoritilah) kecoh pasal cerita nora elena.. aku je yg x tgk cerita tuh.. so aku memang tak paham hehe

hakim darus said...

hepi anniversary

ika said...

rara! =D happy annivesary ye...btw...seth jugak kena puji...haha~ suka...suka...suka!

Bazilah said...

ala kenapa baz cam takde nafsu je nak tengok cerita ni huk..nanti addicted cemane..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...