22 July 2011

apa yang kamu pernah sembunyi?

hah apa yg korang penah sembunyi?


baik ckp cepat.cepattttt bgtau,heeee.
mcm biasa,smlm dgr hot chat,spttnya
ni jadi entry smlm,tp smlm kan i bz
sok dibawak ke hari ni.heeee.
sepanjang hidup i,i rasa takde lah benda yg
teruk sgt yg i dh buat,sume biasa-biasa je
sebabnya,i ni kalau buat benda sembunyi
mesti kantoi awalawal.huh terok.

tapi i rasa benda yg paling teruk i buat,
yg sampai skrg org lain tak tau
nak tau x ape?hehehe shhhhhh
jgn bgtau org lain taw.malu.
i kalau mandi laut,kalau x tahan
nk buang air kecik kat toilet,
i terus g masuk dlm air.hahaha.
tapi tu dulu lah,masa kecikkecik dulu.

skrg ni dh jarang mandi laut,
so dh tak buat lah keje notty tu.
heeeee.teruk kan i,dulu masa kecikkecik my family
suke sgt g mandi laut,tu dpt idea buat mcm tu.
hehehe.sgt kelakar bile diingat-ingat balik.
p/s : mood balik epoh.yeay!

18 comments:

Afikah Aziz said...

hahaha nakal la akak ni..errr ika xtau ape bnde ika pnh sembunyi entah hehe

~NajiLaA~ said...

uueeww rara!!!!!!!haha

mamaNoriz sini.. said...

owh...banyakkkk sembunyikan...
abisla klu cerita...huhuuu

tpi keje notty Rara tu mmg ramaaaaiii rasanya buat, trrmasuk lah akak....wakakakak

sha a.s said...

ehehehe....rsnye ramai je penah bwt cmtu kn dik?

leya said...

hehe noty ni..a'ah mmg ramai yg buat cmtu xkira kcik ke besa..tu psal air laut tu smakin ari smakin masin je rse..hahaha

anismelon said...

aha..anis pon gnie kak..weeee..skang pon still gnie..kalau kat dalam laut la..xda la dari darat lari ke laut semate na kencing..weeee..

nice pica btw..hehehe..:)

sarah-najwan said...

akak pom lupa apa ek..hehe

org ckp..xelok kencing dlm air tau..akak pun xpasti..huhu

Inspirationalefeks said...

sy pernah sembunyikan gigi yang patah dlu ... counted ?

Mama Gee said...

LAWAAA GAMBAR....

mama pun selalu buat...kat laut jarang...kat air terjun selalu jek...hahahaa

syrupmasin said...

haha..alaa sume buat macam tuh :D

ieda said...

ahahahah cam sameee je ngan akak ekekekke upssssssssssssss malu !!

aper lah rara nie ... senseteppppp tau ahakssssssssssssssssss

Fyqa said...

kehkeh


cam sme jekk kte dlu

haha

Ct Arina said...

aisemen, same la kite. hihik^^

diana said...

tak nak la mandi laut dengan rara...:p

Wanie said...

haha..sebab tu ir laut masin, akak nye keje rupenye..:P

Nur Hawa Mohd Zin said...

ada juga...biarlah rahsia..hehe

CutieLiesa said...

hahahha...malu nk ngaku...huuhuhu

fifianggun said...

pantai mana ni?cantik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...