Image and video hosting by TinyPic

22 July 2011

apa yang kamu pernah sembunyi?

hah apa yg korang penah sembunyi?


baik ckp cepat.cepattttt bgtau,heeee.
mcm biasa,smlm dgr hot chat,spttnya
ni jadi entry smlm,tp smlm kan i bz
sok dibawak ke hari ni.heeee.
sepanjang hidup i,i rasa takde lah benda yg
teruk sgt yg i dh buat,sume biasa-biasa je
sebabnya,i ni kalau buat benda sembunyi
mesti kantoi awalawal.huh terok.

tapi i rasa benda yg paling teruk i buat,
yg sampai skrg org lain tak tau
nak tau x ape?hehehe shhhhhh
jgn bgtau org lain taw.malu.
i kalau mandi laut,kalau x tahan
nk buang air kecik kat toilet,
i terus g masuk dlm air.hahaha.
tapi tu dulu lah,masa kecikkecik dulu.

skrg ni dh jarang mandi laut,
so dh tak buat lah keje notty tu.
heeeee.teruk kan i,dulu masa kecikkecik my family
suke sgt g mandi laut,tu dpt idea buat mcm tu.
hehehe.sgt kelakar bile diingat-ingat balik.
p/s : mood balik epoh.yeay!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 comments:

  1. hahaha nakal la akak ni..errr ika xtau ape bnde ika pnh sembunyi entah hehe

    ReplyDelete
  2. owh...banyakkkk sembunyikan...
    abisla klu cerita...huhuuu

    tpi keje notty Rara tu mmg ramaaaaiii rasanya buat, trrmasuk lah akak....wakakakak

    ReplyDelete
  3. ehehehe....rsnye ramai je penah bwt cmtu kn dik?

    ReplyDelete
  4. hehe noty ni..a'ah mmg ramai yg buat cmtu xkira kcik ke besa..tu psal air laut tu smakin ari smakin masin je rse..hahaha

    ReplyDelete
  5. aha..anis pon gnie kak..weeee..skang pon still gnie..kalau kat dalam laut la..xda la dari darat lari ke laut semate na kencing..weeee..

    nice pica btw..hehehe..:)

    ReplyDelete
  6. akak pom lupa apa ek..hehe

    org ckp..xelok kencing dlm air tau..akak pun xpasti..huhu

    ReplyDelete
  7. sy pernah sembunyikan gigi yang patah dlu ... counted ?

    ReplyDelete
  8. LAWAAA GAMBAR....

    mama pun selalu buat...kat laut jarang...kat air terjun selalu jek...hahahaa

    ReplyDelete
  9. haha..alaa sume buat macam tuh :D

    ReplyDelete
  10. ahahahah cam sameee je ngan akak ekekekke upssssssssssssss malu !!

    aper lah rara nie ... senseteppppp tau ahakssssssssssssssssss

    ReplyDelete
  11. kehkeh


    cam sme jekk kte dlu

    haha

    ReplyDelete
  12. aisemen, same la kite. hihik^^

    ReplyDelete
  13. tak nak la mandi laut dengan rara...:p

    ReplyDelete
  14. haha..sebab tu ir laut masin, akak nye keje rupenye..:P

    ReplyDelete
  15. hahahha...malu nk ngaku...huuhuhu

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com