18 July 2011

bagi lah aku makeup dulu!

harini mood suci je kan.heee



org puasa lah katakan.
kejadian ni jadi lepas i solat zohor td.
lepas solat,i masuk lah ke toilet,
nak makeup,cermin kat toilet i ni besarrrrrrrrrrrrrrr.

besh kalau makeup.
dekat pulak dgn sink.
so memudahkan keje i.
TAPI,tgh syoksyok tempek bedak kat muka,
tibetibe,krinnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggg

bunyi siren bomba tu.
ahhhhh tidak,ada kebakaran kah?
kalau ye pon bagi lah kau siap makeup dulu,
ni tak siap ag kau nk bunyi.
pas siap makeup nk terbako pon bako lah.
ni tak,skrg ni jugak kau nk bunyi.

dlm keadaan yg cuak,i habeskan juga sisasisa
tempekkan bedak yg terakhir.
then pakai maskara sket,
then cepatcepat larik keluar.
tp sadis,knp xde org berpusu-pusu larik pon.

knp relax je.hampeh.
penat i make up laju laju td.
bluuweeekkkkssss.mencik taw.
mempermainkan perasaan i je.

p/s : kalau bunga api tak lah cuak sgt.

17 comments:

msredcheesecake said...

cik rara,
kalu msred dengar siren bomba, tak sempat dah nak mekap...penakut...

lalala... http://msredcheesecake.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-rakan-blogger.html

Umedia Network said...

Betul2. Kalau puasa rasa macam dilindungi. huhu. Like this entry. :)

Wanie said...

posa2 bersemangat lagi nak mekap tu..hehe

ABU said...

hahahahaha lucu mekeup laju..kena tipu je ada kebakaran konon..

C i k P i p i T e m b a m said...

HAHAHA ! klaka la . siann u . takpe2 lain kali u lak bunyikan siren tu . hakhak . takotkn org len :P

♥ ajaa tyne ♥ said...

rara::

jom berbuka pose dgn ketam msak lemak.besh =)

diana said...

ang penting...
mekap...
jhehehehhe

aQmaYussof said...

kahkahkah~ org dah bayangkn cmne kalo kamo kuar gak dr toilet tu ngn separuh muka brmakeup..

anismelon said...

kenape loceng toh berbunyi kak..mesti kwn akak yg tekan sbb lame sngt mekap..heee.

anis tag akak
http://anismelon.blogspot.com/2011/07/segmenkami-sayang-rakan-blogger.html

ILA HonEyBuNNy said...

tak pa sis...

makeup laju2 pun masih lawa lagi kan..hehhe...tetiba bunyi la tu kan siren tu..heheh

UyaRayza said...

igtkn bunyi bunga api floria tak hbs2 lg hehehe..tiap2 malam buat uya terkejut tau

Mamachia said...

sempat lagi hehhehee...lariiiii..

miss dynda said...

ehehe.. klakar. eh, name mcm kwn dynda la. hikhik

*follow :)

Liyana Zahim said...

Hahaha.. Sungguh alert ye.. Pkai maskara pun jadikla.. Mujur je tak comot.. =D

Just Call Me Bitt said...

akekekkekkeke nsib baik bukan betul2...

Mrs.Yie said...

sempat lagi make up tu..hehe..tapi kenapa orang lain x lari?pelik..

syaz@rozelt said...

nie kejadian smlm ke??hihi..ptg smlm x on9..ade meeting..make up laju2 pon sempat pkai mascara tuh..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...