Image and video hosting by TinyPic

18 July 2011

bagi lah aku makeup dulu!

harini mood suci je kan.heee



org puasa lah katakan.
kejadian ni jadi lepas i solat zohor td.
lepas solat,i masuk lah ke toilet,
nak makeup,cermin kat toilet i ni besarrrrrrrrrrrrrrr.

besh kalau makeup.
dekat pulak dgn sink.
so memudahkan keje i.
TAPI,tgh syoksyok tempek bedak kat muka,
tibetibe,krinnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggg

bunyi siren bomba tu.
ahhhhh tidak,ada kebakaran kah?
kalau ye pon bagi lah kau siap makeup dulu,
ni tak siap ag kau nk bunyi.
pas siap makeup nk terbako pon bako lah.
ni tak,skrg ni jugak kau nk bunyi.

dlm keadaan yg cuak,i habeskan juga sisasisa
tempekkan bedak yg terakhir.
then pakai maskara sket,
then cepatcepat larik keluar.
tp sadis,knp xde org berpusu-pusu larik pon.

knp relax je.hampeh.
penat i make up laju laju td.
bluuweeekkkkssss.mencik taw.
mempermainkan perasaan i je.

p/s : kalau bunga api tak lah cuak sgt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. cik rara,
    kalu msred dengar siren bomba, tak sempat dah nak mekap...penakut...

    lalala... http://msredcheesecake.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-rakan-blogger.html

    ReplyDelete
  2. Betul2. Kalau puasa rasa macam dilindungi. huhu. Like this entry. :)

    ReplyDelete
  3. posa2 bersemangat lagi nak mekap tu..hehe

    ReplyDelete
  4. hahahahaha lucu mekeup laju..kena tipu je ada kebakaran konon..

    ReplyDelete
  5. HAHAHA ! klaka la . siann u . takpe2 lain kali u lak bunyikan siren tu . hakhak . takotkn org len :P

    ReplyDelete
  6. rara::

    jom berbuka pose dgn ketam msak lemak.besh =)

    ReplyDelete
  7. ang penting...
    mekap...
    jhehehehhe

    ReplyDelete
  8. kahkahkah~ org dah bayangkn cmne kalo kamo kuar gak dr toilet tu ngn separuh muka brmakeup..

    ReplyDelete
  9. kenape loceng toh berbunyi kak..mesti kwn akak yg tekan sbb lame sngt mekap..heee.

    anis tag akak
    http://anismelon.blogspot.com/2011/07/segmenkami-sayang-rakan-blogger.html

    ReplyDelete
  10. tak pa sis...

    makeup laju2 pun masih lawa lagi kan..hehhe...tetiba bunyi la tu kan siren tu..heheh

    ReplyDelete
  11. igtkn bunyi bunga api floria tak hbs2 lg hehehe..tiap2 malam buat uya terkejut tau

    ReplyDelete
  12. sempat lagi hehhehee...lariiiii..

    ReplyDelete
  13. ehehe.. klakar. eh, name mcm kwn dynda la. hikhik

    *follow :)

    ReplyDelete
  14. Hahaha.. Sungguh alert ye.. Pkai maskara pun jadikla.. Mujur je tak comot.. =D

    ReplyDelete
  15. akekekkekkeke nsib baik bukan betul2...

    ReplyDelete
  16. sempat lagi make up tu..hehe..tapi kenapa orang lain x lari?pelik..

    ReplyDelete
  17. nie kejadian smlm ke??hihi..ptg smlm x on9..ade meeting..make up laju2 pon sempat pkai mascara tuh..hihi

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com