10 July 2011

biar hati je yg tau.

meluahkan,bukan semua faham,



marah,bukan dpt selesaikan masalah.
tidur,hati tetap tak tenang.

kdgkdg tak sume faham apa yg kite rasa.
tak sume tau apa yg ada disebalik hati.

tak bermaksud nk menyinggung sesiapa
atau menaikkan darah sesiapa,
so lebih baik diam,
but bila diam,dikata nya lain.

ntah lah.serba tak kena.
hanya diri sendiri je tahu.
rasa nk menanges.
nk menjerit,nk tumbuk je org.

tak boleh jugak.nt org kata giler.
so nk buat cane lagi?
makan?
nanti gemuk pulak.

so complicated.
huh!

17 comments:

Papa Mifz said...

biasa la realiti hidup mcm tuh la...xde yg sempurna....

akmaL said...

buat ape yang kite nak. abaikan cakap2 orang XD

Aisyah Aina said...

susah betul kalau jadi macam ni...so complicated :)

♛ Azie Azra ♛ said...

huhu. think positive! segala masalah ada jln penyelesaiannya..

~~Ticer Wann~~ said...

huhu sian rara.. sabar je lah kunci kita.. sampai bila nak sabar? emm sampai bila-bila...

Nurnajwa said...

Sabar kak :]

Allah kan ada, sentiasa ada. Heee ;>

syrupmasin said...

ermm susah jugak kan..

SANDRA AZWAN said...

ermm, so complicated la babe...kenapa nie, ada sebarang masalah dengan BF ke? ;-)

Cik Aish said...

alaa..y ni raRA..sabar la ye..dlm life, mmg ada pasang surut..so tabahkan hati ok.. :)

Bluewendy said...

btol tuh..bek diam.. tak perlu kita nak heboh, biar hati jek yg tau..n Allah tahu setiap lam hati manusia.. mngadulah kepadaNya, insyaAllah.. akan tenang sentiasa..=) make a diary dear..=)

HAKMI said...

jangan sisaid udah.......

SANDRA AZWAN said...

Salam babe, segalanya berjalan dengan lancar dan proses pencarian masih lagi diteruskan....belum dapat lagi senarai top 30...u have to wait..;-)

sha a.s said...

nape dgn adik akak ni...hurmm

ArulchelseA said...

jgn sadis2 ok...nnt nak naik pentas kn.. rilex.... :)

mySara said...

feel tgah sama kak rara..
tp jgn dilayankan sgt..
doa byk2..serah pd Allah.(:
DIA yg maha mengetahui.

KAMIHIDUP said...

sabar jela, sabar kena banyak-banyak sikit.

.m y z. said...

kalau ziema stress, ziema lagi suka tidur. lupa segala masalah. bangun2 je hati terus tenang macam takde apa2 yang berlaku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...