Image and video hosting by TinyPic

10 July 2011

biar hati je yg tau.

meluahkan,bukan semua faham,



marah,bukan dpt selesaikan masalah.
tidur,hati tetap tak tenang.

kdgkdg tak sume faham apa yg kite rasa.
tak sume tau apa yg ada disebalik hati.

tak bermaksud nk menyinggung sesiapa
atau menaikkan darah sesiapa,
so lebih baik diam,
but bila diam,dikata nya lain.

ntah lah.serba tak kena.
hanya diri sendiri je tahu.
rasa nk menanges.
nk menjerit,nk tumbuk je org.

tak boleh jugak.nt org kata giler.
so nk buat cane lagi?
makan?
nanti gemuk pulak.

so complicated.
huh!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. biasa la realiti hidup mcm tuh la...xde yg sempurna....

    ReplyDelete
  2. buat ape yang kite nak. abaikan cakap2 orang XD

    ReplyDelete
  3. susah betul kalau jadi macam ni...so complicated :)

    ReplyDelete
  4. huhu. think positive! segala masalah ada jln penyelesaiannya..

    ReplyDelete
  5. huhu sian rara.. sabar je lah kunci kita.. sampai bila nak sabar? emm sampai bila-bila...

    ReplyDelete
  6. Sabar kak :]

    Allah kan ada, sentiasa ada. Heee ;>

    ReplyDelete
  7. ermm, so complicated la babe...kenapa nie, ada sebarang masalah dengan BF ke? ;-)

    ReplyDelete
  8. alaa..y ni raRA..sabar la ye..dlm life, mmg ada pasang surut..so tabahkan hati ok.. :)

    ReplyDelete
  9. btol tuh..bek diam.. tak perlu kita nak heboh, biar hati jek yg tau..n Allah tahu setiap lam hati manusia.. mngadulah kepadaNya, insyaAllah.. akan tenang sentiasa..=) make a diary dear..=)

    ReplyDelete
  10. Salam babe, segalanya berjalan dengan lancar dan proses pencarian masih lagi diteruskan....belum dapat lagi senarai top 30...u have to wait..;-)

    ReplyDelete
  11. nape dgn adik akak ni...hurmm

    ReplyDelete
  12. jgn sadis2 ok...nnt nak naik pentas kn.. rilex.... :)

    ReplyDelete
  13. feel tgah sama kak rara..
    tp jgn dilayankan sgt..
    doa byk2..serah pd Allah.(:
    DIA yg maha mengetahui.

    ReplyDelete
  14. sabar jela, sabar kena banyak-banyak sikit.

    ReplyDelete
  15. kalau ziema stress, ziema lagi suka tidur. lupa segala masalah. bangun2 je hati terus tenang macam takde apa2 yang berlaku.

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com