Image and video hosting by TinyPic

15 July 2011

bless friday : Isteri Jimmy Sedia Tinggal Serumah Lepas Pantang

 
"dia mengambil pendekatan 'tunggu dan lihat' akan sifat Nursuhaila Eliani kerana tidak mahu anak sulung mereka, Zahrah Shanley, yang lahir pada 24 Jun lalu menjadi mangsa dalam permasalahan rumah tangga mereka"
"Saya buat demi anak. Saya tidak kisah menjadi suami yang tidak bahagia, asalkan boleh menjadi seorang bapa yang bahagia. Saya sedia berkorban,"
Nursuhaila Eliani, 25, juga dikatakan bersedia untuk tinggal bersamanya selepas habis berpantang.
Pertama kali menjadi bapa, Jimmy kelihatan teruja apabila bercerita tentang puteri sulungnya, Zahrah yang menjadi fokus utama dalam kehidupannya.
"Saya banyak menghabiskan masa bersama anak, hampir setiap hari saya bersama anak. Anak memang ikut ayahnya, iaitu pendiam," katanya yang turut mengambil kesempatan untuk mengucapkan terima kasih kepada rakyat Malaysia yang mendoakan rumah tangganya kembali rukun"

Alhamdulillah.
perkembangan yg +ve.
semoga rumah tangga jimmy kembali
pulih.betul kata org,anak pasti akan menjernihkan
hubungan suami isteri.semoga kesabaran jimmy
selama ni berbayar dgn perubahan istrinya.
amin~

p/s : salam jumaat,kena isi borang skt.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 comments:

  1. Alhamdulillah..smoga teros bahagia diorang nie..hehe

    p/s: nak isi borang ape??borang cuti kawen ke??hehe

    ReplyDelete
  2. kesian jimmy ni..dpt isteri cantik tp....ermm mintk2 dijauhkan..kih kih kih

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..bagus la dah berbaik..
    kesian si jimmy tu kan..

    ReplyDelete
  4. jangan diikutkan perasaan. buang yg keruh ambil yg jernih :D

    ReplyDelete
  5. alhamdulilah dah baik,,semoga berterusan..
    anak pembawa rezeki dan kebahgiaan :)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah....comel betul anak dia kan..kesian btul dgn jimmy ni...

    ReplyDelete
  7. bgus lah kalo mcm toh..kesian Jimmy kan..

    ReplyDelete
  8. jimmy lelaki terbaik yg sggp turunkan ego .. beruntung sape yg dpt.

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah , memang tul dik skrg dah kawin nak buat ape2 semua fikirkan anak2 .. insyaallahhh kita sama2 doakan supaya rumahtangga mereka kembali pulih .. :)

    ReplyDelete
  10. "alhamdulillah..semoga semuanya berjalan lancar...harap2 diorang tak lg berantakan demi ank yg sgt comel tu.."

    ReplyDelete
  11. harap2 selepas ini akan lebih ok hub mereka berdua

    ReplyDelete
  12. mcm kuasa seorang suami tak ada power pulak...yg sang isteri kenapa jadi kepala pengat sangat.tak boleh bermusawarrah ke, nak merajuk tu berpada-pada lah..harap diaorang kembali bertaut dengan adanya zuriat.

    ReplyDelete
  13. waa..bagus lah kan..utk anak dy tuh :D

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah, semoga bahagia. :)

    ReplyDelete
  15. semoga dengan kelahiran anak hubungan mereka kembali terjalin..

    ReplyDelete
  16. tak tau pun pasal cerita jimmy ni :D

    ReplyDelete
  17. anak penyembuh kedukaan..semoga hubungan mereka akn bertmbah erat..amin

    ReplyDelete
  18. semoga lepas ni rumahtangga dia kembali jernih..
    bahagia selamanya...

    ReplyDelete
  19. alhamdulillah... mari doakan mereka bahagia hingga akhir hayat :)

    ReplyDelete
  20. Untungnyela jd bini die tu tp tak reti gak nk bsyukur~

    ReplyDelete
  21. syukur..anak mmg pengikat sesebuah rumah tangga..moga penantian jimmy terbalas juga :)

    ReplyDelete
  22. untung sapa dpt husband mcm jimmy ni..
    knapa la bini dia bt hal ek??
    -___-

    ReplyDelete
  23. Bestkan dh kahwin ni, hehehehehe :D *tetiba je kte ni.

    ReplyDelete
  24. Cik rara,
    Sabar betul lelaki ni...byk cerita buruk pasal wife dia msred dengar...tatau la betul ke tak....

    ReplyDelete
  25. moga perubahan +ve wife dia berterusan..ada hikmah jugak jimmy dapat anak ppuan...suka tgk muka dia bahagia je dngan anak nya

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com