15 July 2011

bless friday : Isteri Jimmy Sedia Tinggal Serumah Lepas Pantang

 
"dia mengambil pendekatan 'tunggu dan lihat' akan sifat Nursuhaila Eliani kerana tidak mahu anak sulung mereka, Zahrah Shanley, yang lahir pada 24 Jun lalu menjadi mangsa dalam permasalahan rumah tangga mereka"
"Saya buat demi anak. Saya tidak kisah menjadi suami yang tidak bahagia, asalkan boleh menjadi seorang bapa yang bahagia. Saya sedia berkorban,"
Nursuhaila Eliani, 25, juga dikatakan bersedia untuk tinggal bersamanya selepas habis berpantang.
Pertama kali menjadi bapa, Jimmy kelihatan teruja apabila bercerita tentang puteri sulungnya, Zahrah yang menjadi fokus utama dalam kehidupannya.
"Saya banyak menghabiskan masa bersama anak, hampir setiap hari saya bersama anak. Anak memang ikut ayahnya, iaitu pendiam," katanya yang turut mengambil kesempatan untuk mengucapkan terima kasih kepada rakyat Malaysia yang mendoakan rumah tangganya kembali rukun"

Alhamdulillah.
perkembangan yg +ve.
semoga rumah tangga jimmy kembali
pulih.betul kata org,anak pasti akan menjernihkan
hubungan suami isteri.semoga kesabaran jimmy
selama ni berbayar dgn perubahan istrinya.
amin~

p/s : salam jumaat,kena isi borang skt.


29 comments:

mOoN IzzaN said...

SKT?

mood down...:fuh

syaz@rozelt said...

Alhamdulillah..smoga teros bahagia diorang nie..hehe

p/s: nak isi borang ape??borang cuti kawen ke??hehe

tqahmisdar said...

alhamdulillah.. =)

ArulchelseA said...

kesian jimmy ni..dpt isteri cantik tp....ermm mintk2 dijauhkan..kih kih kih

Anisa Hang Tuah said...

comel baby diee :)

Wanie said...

alhamdulillah..bagus la dah berbaik..
kesian si jimmy tu kan..

sarah mohamad said...

jangan diikutkan perasaan. buang yg keruh ambil yg jernih :D

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

alhamdullilah untuk mereka kan rara

ir yien 9897 said...

alhamdulilah dah baik,,semoga berterusan..
anak pembawa rezeki dan kebahgiaan :)

Munna said...

alhamdulillah....comel betul anak dia kan..kesian btul dgn jimmy ni...

anismelon said...

bgus lah kalo mcm toh..kesian Jimmy kan..

teyn teyn said...

jimmy lelaki terbaik yg sggp turunkan ego .. beruntung sape yg dpt.

ieda said...

alhamdulillah , memang tul dik skrg dah kawin nak buat ape2 semua fikirkan anak2 .. insyaallahhh kita sama2 doakan supaya rumahtangga mereka kembali pulih .. :)

Piasara said...

"alhamdulillah..semoga semuanya berjalan lancar...harap2 diorang tak lg berantakan demi ank yg sgt comel tu.."

Diana @ bilakukatacinta said...

harap2 selepas ini akan lebih ok hub mereka berdua

Idah said...

mcm kuasa seorang suami tak ada power pulak...yg sang isteri kenapa jadi kepala pengat sangat.tak boleh bermusawarrah ke, nak merajuk tu berpada-pada lah..harap diaorang kembali bertaut dengan adanya zuriat.

syrupmasin said...

waa..bagus lah kan..utk anak dy tuh :D

KAMIHIDUP said...

Alhamdulillah, semoga bahagia. :)

adan said...

semoga dengan kelahiran anak hubungan mereka kembali terjalin..

Aisyah Aina said...

tak tau pun pasal cerita jimmy ni :D

Syuxer said...

anak penyembuh kedukaan..semoga hubungan mereka akn bertmbah erat..amin

diana said...

semoga lepas ni rumahtangga dia kembali jernih..
bahagia selamanya...

qeen.3c said...

alhamdulillah... mari doakan mereka bahagia hingga akhir hayat :)

Liyana Zahim said...

Untungnyela jd bini die tu tp tak reti gak nk bsyukur~

PinKy MoMMa said...

syukur..anak mmg pengikat sesebuah rumah tangga..moga penantian jimmy terbalas juga :)

Anne Nurain said...

untung sapa dpt husband mcm jimmy ni..
knapa la bini dia bt hal ek??
-___-

Nurnajwa said...

Bestkan dh kahwin ni, hehehehehe :D *tetiba je kte ni.

msredcheesecake said...

Cik rara,
Sabar betul lelaki ni...byk cerita buruk pasal wife dia msred dengar...tatau la betul ke tak....

CikHaniBhulat said...

moga perubahan +ve wife dia berterusan..ada hikmah jugak jimmy dapat anak ppuan...suka tgk muka dia bahagia je dngan anak nya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...