28 July 2011

Jimmy Shanley : Suhaila nekad cerai & tuntut anak

Majlis Cukur Jambul Anak Jimmy Shanley Suhaila
Majlis Cukur Jambul Anak Jimmy Shanley Suhaila
Majlis Cukur Jambul Anak Jimmy Shanley Suhaila
Berikut ialah kenyataan dari Suhaila semasa majlis cukur jambul anaknya semalam:-
Buat masa sekarang anak dengan saya. Dan saya juga telah melantik peguam untuk menyelesaikan hak penjagaan anak dan saya mahu membuat tuntutan cerai dengannya. Saya nekad untuk bercerai kerana beranggapan kami sudah tidak bersefahaman. Saya tidak takut kalau ada perkara-perkara yang dia bongkar. Saya tidak kisah apa yang dia akan lakukan dan apa yang akan berlaku sekali pun. Saya memang tidak ada kawan luar, kawan-kawan yang saya ada pun semuanya kawan semasa di sekolah dahulu. Dia memang tidak benarkan saya keluar rumah, malah semua kena ikut cakap dia. Padanya, dia lebih sukakan suasana ‘privacy’ yang tidak perlu bercampur dengan orang ramai. Tidak bagi saya yang lebih sukakan suasana ramai, seperti malam ini. Dia mahu saya ikut cara dia, tetapi kenapa dia tidak mahu terima cara saya dengan keluarga yang sememangnya riuh
Malah bapa mertua Jimmy juga kecewa dengan kenyataan Jimmy Shanley berkaitan majlis cukur jambul cucunya:-
Jujurnya, saya tidak maafkan dia berdasarkan kenyataan yang dikeluarkan. Nama saya tercemar sehinggakan saya jadi malu dengan kawan-kawan yang bertanyakan kesahihan sama ada majlis cukur jambul cucu saya jadi atau tidak. Bila ramai yang bertanya, saya jadi terkejut kerana majlis yang dirancang akan dilaksanakan dan dia sendiri tahu majlis ini akan dibuat pada 27 Julai. Bila itu terjadi, saya jadi sangat marah dengan tindakannya. Pada saya, jadi atau tidak majlis tersebut tidak perlu keluarkan kenyataan. Bukannya kita jemput satu stadium. Apa motif dia untuk keluarkan kenyataan sedemikian. Ini adalah majlis saya.
Ibu mertua Jimmy, Datin Muniroh juga turut kecewa dengan Jimmy Shanley:-
Memang Jimmy merancang untuk mengadakannya pada 23 Julai lalu. Tetapi, suami saya beritahu yang dia tidak boleh kerana ada mesyuarat dengan stokis. Justeru, Jimmy sendiri yang berikan tarikh 27 Julai kerana dia kata hanya hari Rabu dan Khamis sahaja dia ‘free’. Agak terkejut bila dia cakap majlis ini tidak jadi. Itu yang saya dan suami marah sangat. Apabila saya hubungi dan bertanyakan hal berkenaan kepdanya, dia tidak jawab pun. Kalau dia cakap dia tidak tahu menahu soal majlis ini, dia tipu. Malah, sebelum majlis ini berlangsung pada sebelah petangnya saya ada ingatkannya.
Dan nampaknya Datin Muniroh kini menyokong penuh anaknya Suhaila selepas pendedahan mengenai kisah sebenar yang terjadi:-
Memang sebelum ini saya sebelahi dia, tetapi bila saya dapat tahu yang dia bertindak sedemikian, saya rasa sangat kecewa. Sebelum ini, saya hanya diamkan sahaja kerana ingat anak saya yang bersalah sehingga sanggup memarahi anak sendiri kerana percayakan dia. Sehinggalah sidang media yang dilakukan anak saya, baharulah saya mengetahui hal sebenar. Anak saya memang tidak pernah ceritakan kepada kami apa yang berlaku. Cukup banyak yang saya lakukan untuknya, tapi dia balas seperti itu pula - beautifulnara + ohbulan

Majlis Cukur Jambul Anak Jimmy Shanley Suhaila 

Majlis Cukur Jambul Anak Jimmy Shanley Suhaila

just untuk bacaan umum.now no komen dh. =)

22 comments:

ieda said...

adoiiii letih lahhh mcm nie .. hermmmmmmmmmm terpana kejap akak nie dik ..


ps : aah dikk lately nie sebuk sgt2 di office .. letih dik balik dah penat , bukak tenet ut update dan buat entry baru je .. jalan2 x sempat dah .. kalau BW pun waktu rehat jeww huhuhu

leya said...

haih mcm2 la..sini ckp lain, sana ckp lain..kdg2 kesian ngn jimmy tu dhla ank yatim piatu xde spe nk backup die..at least atas ape yg die dh buat pn die still nk brtnggjwb n nk slmat kn rmh tngga dorg..bukannya die lepas tgn pn..emm smela jgak no komen dh ^.^

Wanie said...

bagus la..cerai je la kalau dah tak leh nak berdamai dari dok kuar statement macam2..

Hanis Azla said...

no komen juga.. kita tak tahu masalah mereka yg sebenar..

syaz@rozelt said...

mmg crita hot..terbaek dr ladang nie..hehe..

erk..no komen jugak..x tawu la nak cakap apa dah..erm~

nuralwahid said...

hai......im newcomer.please follow me back...thanks..
http://nuralwahid.blogspot.com/

nuralwahid said...

hai......im newcomer.please follow me back...thanks..
http://nuralwahid.blogspot.com/

aTy _faRed~ said...

waaahhh....macam tu pulak ek.. ni bebetul kawen cerai nih..tak tau dah mane satu betul mane satu salah.. sangat kasihan pade kaum keluarhe dan anak.... pengajaran..sebebnarnye jangan bukak aib rumah tangga dan pasangan... sebab nanti aib sendiri jugak akan dibukak same...*sigh

Cik Azizah said...

tak abis2 bertekak..aduyai artis2 ni...tak tahu nak cakap ape da..doakan yg baik2 jer..Amin

UyaRayza said...

kesimpulannya tak ada jodoh la heheh

~NajiLaA~ said...

serabut betul ngn kes diorg nih.kite pn jadi pening.mn satu btul pn xtaw lah.haih~

norinaomar said...

semoga menjadi pengajaran kepada kita semua..takut jugak nak kahwin,manalah tahu perangai kita akan berubah.Nauzubillahi munzalik

ArulchelseA said...

ermmmmmmmmmmmmmmmmmmm....

deqlis said...

mcm2 laa kan??

http://ellismelia.blogspot.com/2011/07/good-luck-harimau-malaya.html

diana said...

kesahnyeeee......

belog|amiyo said...

macam2 lah... mintak jauh blaku dalam keturunan aku...

sifu im said...

cmni la artis..xde matlamat hidup umah tangga

cik eijau said...

ta mo komen ckp spe betul spe tak . . citer tetap pusing2 jugak . . paling cian kt baby tu :( hmmm

Misz Emiylia said...

emm rase cam kesian jee kat jimmy shanley. setuju ngan leya. sekurg kurg nye dia ade laa effort nk selamatkan rumahtangga dia kan? hmmm, tp mungkin takde jodoh kot kan? ketentuan ALLAH sape boleh halang?

syrupmasin said...

dunia artis..macam2 hal :D

ika said...

macam2 la...xtau sapa yg betul n sapa yg salah...hish~

Nurnajwa said...

No komen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...