Image and video hosting by TinyPic

14 July 2011

jom buat wedding map!

heeee sukenya,dh confirm design kad kawen


baru siap buat td,di mata i rasa cantek,
tapi di mata org yg menerima ntah lah.
hopefully suke gak lah eh.

comels comels je i punye kad.
heeeee.thnks to akk yg practical kat tempat i,
dye ajar i buat kad ni guna PS.
kalau tak yang hado! idak reti

now nk kena buat peta balik.
peta yg adik i buat ritu kecik sgt.
mls lah nk buat.eeuuuwwww.

tu yg terbengkalai BW tu.
takpe lah.u ouls paham kan bride to be ni.
bz je memanjang.
ni rumah pengantin.heee.opcos pink eh.

td dh siap dh upload piccy piccy yg berkenaan.
balik umah kang baru nk buat balik peta tu.

hopefully i ada kekuatan utk buat peta ni
dgn jayanya.heeee.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. wah, peta yang paling penting dalam kad kahwin. :)

    ReplyDelete
  2. wahh..
    bolehla pos kt sy satu.. heheh;p

    ReplyDelete
  3. santik je kak..anis pon nak satu tau..bukan jauh pon tempat kite..ngeeee..

    ReplyDelete
  4. wah! t kawen jmput cik tikah x? hehe...

    ReplyDelete
  5. ala buat peta guna garisan mcm sungai2 je..kih kih kih

    ReplyDelete
  6. wah yien rasa nak khawin dengan kadar segera..tempah kad khawin kt cni lah..hehehe

    ReplyDelete
  7. bestnya!hihi.selamat mendesign peta!

    ReplyDelete
  8. Cik rara,
    Mesti eksaited buat wedding preparation kan? Tahun depan prepare nak dapat bby pulak. Hheee...

    ReplyDelete
  9. selamat buat peta ye rara..
    jangan buat peta kat bantal sudah la..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com