Image and video hosting by TinyPic

28 July 2011

Malaysia VS Singapore

BENGANG...gelagat penyokong negara yang kempunan selepas tiket menyaksikan perlawanan Malaysia menentang Singapura habis dijual, semalam.

sape tak dpt tiket lagiik?
angkat tangan.
sape nak tiket?
huahahaha g mintak kat HOT FM.
dorg ada tiket lagik.
kul 3 ni g lah terpacak kat kl central tu.
nt dapat lah tiket.heheheh.

tapi i mmg tak de keje lah.mls.
tak addict sgt ngan bola ni,tgk tu tgk lah jugak
tapi tak lah smpai nk bersesak ke stadium.tp sape yg
minat tu mmg sanggup kan kena kemari cr tiket.haih~

3hari i dgr hot FM,sume cite pasal bola,
bayangkanlah 2hari tiket bola sold
85,000.
mmg semangat waja lah org malaysia.
suke giler i dgr,1st tyme rasa nya hebakkk cm ni.
mmg exited nk tunggu perlawanan mlm ni.

kalau malaysia nak menang kena kalahkan singapore kan?
2-0 kan? tapi i rasa tak mungkin singapore akan 0,
tapi Allah menetukan semuanyakan.
let's us pray for them.

MALAYSIA BOLEH.

p/s :soalan pagie khamis
antara telur dgn ayam,mana yg dulu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 comments:

  1. Mesti la sokong Malaysia .. Aum ! Aum ! =)

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  2. harapan malysia 60/40...

    pasal telur tu dah selalu jwb dulu.. kih kih kih

    ReplyDelete
  3. ayam dulu...

    btw..mmg suke biler rakyat malaysia cmni..semangat giler..
    kt fb , twitter ..seme pagi2 ag daa citer doa pasal perlawanan malaysia arinie..

    harap2 dorang dapat buat yg terbaek ..dan menang!! hihi;)

    ReplyDelete
  4. kat opis i semangat giler!!

    **telur dulu kot

    ReplyDelete
  5. smangat hari ni!malaysia lawan!rawwwrr~~~

    ReplyDelete
  6. hari ni akak teman en hubby ke stadium..:)

    ReplyDelete
  7. mmg betul tu dik,di mana2 org citer psl bola yg bulat itu hehe..semoga mereka bermain dgn baik nnt =)

    soklan tu,akak dari dulu tak dpt2 jwpn hehe..tumpang jawapan kawan2 adik bg je la kt sini hehe

    ReplyDelete
  8. rara sayang, kak sha n hubby xg stadium pun...tgk stadium astro jela kt umah...ehehe

    ReplyDelete
  9. semalam mencari jersi sampai pukul 3 pagi...

    ReplyDelete
  10. akak sampai tak nyenyak tidur tau malam tadi nak tunggu game malam ni.
    malam ni 3-0 la rara..
    kalau kalah memang akak nangis la..
    kecewa.harap2 kita menang...
    satgi masa semayang tolong doakan ye...:p

    ReplyDelete
  11. mari kita sama2 doa MSIA MENANG kali ni! .....amin.

    ReplyDelete
  12. semalam mimpi diorg lawan 4-4 resultnye..haha

    p/s: mestila ayam..klu x de ayam mcm mane telor nak ade??btol x rara?

    ReplyDelete
  13. Semua dh mnat bola skrg ;D

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com