Image and video hosting by TinyPic

16 July 2011

meng "HABIB JEWEL" kan diri

hai hai sume,salam sabtu.


rini i takde story lah.
pg pg td mangun just BW je,
nk menggosipkan diri pepagi ni pon
rasa mcm mls je kan.heeeee.

rini mesti ramai yg g dating kan.
kenduri tak byk kot kan sbb bukan cuti sekolah
yg bertunang mybe lah kan.

rini i tak kemana kot.just nk g HABIB JEWEL je
nk g tempah __________ untuk hari nikah nanti.
yehhhhuuuuu syonok nyeeeee.
ok lah,nk g siapsiap jap ni,balik kang baru smbung BW balik =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. wah!! Bestnya...apa2 pun, Tahniah!!! :) huhu.

    ReplyDelete
  2. wow..memghabibkan diri tu yg tk thn tu.. mahal tu..kih kih kih

    ReplyDelete
  3. masa nak kawen dulu.. akak suka design brg kemas kat sri pinang dari habib jewel

    ReplyDelete
  4. tempahkan untuk akak satu..heheheh..
    akak dulu cincin merisik,betunang semua nya tempah kedai biasa ja.hehehhe..tak merasa la habib2 ni.
    sepupu suami akak ada kedai emas..
    tu yang tempah kat dia ja...
    yang penting ada batu2..hehehhe

    ReplyDelete
  5. gi Habib Jewel beli cincin ka? ... beli jangan x bali.
    nak yang 24 juta pun ada hehehheee..

    ReplyDelete
  6. wahh.saya hanya terbungkang kat umah je :(

    ReplyDelete
  7. jgn pilih yg berat2 nanti terjatuh lak time bakal suami nak sarungkan kat jari...hehe

    ReplyDelete
  8. perghh pilih la yang banyak karat emas.hehe

    ReplyDelete
  9. wah ade org nak beli cincin kawen..hihi

    ReplyDelete
  10. wahhhh. tempah leklokk. jangan rambang mata =D

    ReplyDelete
  11. Da ring must b very2 superb rite!! Oh.. Xcitednye ngan org nk kawen! =D

    ReplyDelete
  12. uhhh bestnya menghabibkan jiwa hehehe....

    ReplyDelete
  13. yeay! beli kat habib jewel tu :)

    ReplyDelete
  14. Cik rara,
    Sonok sgt tu, sonok nak tempah hj ke sonok nak kawen? Hheee...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com