16 July 2011

meng "HABIB JEWEL" kan diri

hai hai sume,salam sabtu.


rini i takde story lah.
pg pg td mangun just BW je,
nk menggosipkan diri pepagi ni pon
rasa mcm mls je kan.heeeee.

rini mesti ramai yg g dating kan.
kenduri tak byk kot kan sbb bukan cuti sekolah
yg bertunang mybe lah kan.

rini i tak kemana kot.just nk g HABIB JEWEL je
nk g tempah __________ untuk hari nikah nanti.
yehhhhuuuuu syonok nyeeeee.
ok lah,nk g siapsiap jap ni,balik kang baru smbung BW balik =)

17 comments:

Umedia Network said...

wah!! Bestnya...apa2 pun, Tahniah!!! :) huhu.

syrupmasin said...

g tempah popia kan??

ArulchelseA said...

wow..memghabibkan diri tu yg tk thn tu.. mahal tu..kih kih kih

THE LEKAT LEKIT STORY said...

masa nak kawen dulu.. akak suka design brg kemas kat sri pinang dari habib jewel

diana said...

tempahkan untuk akak satu..heheheh..
akak dulu cincin merisik,betunang semua nya tempah kedai biasa ja.hehehhe..tak merasa la habib2 ni.
sepupu suami akak ada kedai emas..
tu yang tempah kat dia ja...
yang penting ada batu2..hehehhe

Mamachia said...

gi Habib Jewel beli cincin ka? ... beli jangan x bali.
nak yang 24 juta pun ada hehehheee..

Bulan said...

wahh.saya hanya terbungkang kat umah je :(

tia @ Ini Kisah Tia said...

cincinnnnnn :)

Papa Mifz said...

jgn pilih yg berat2 nanti terjatuh lak time bakal suami nak sarungkan kat jari...hehe

ayie said...

perghh pilih la yang banyak karat emas.hehe

KAMIHIDUP said...

peh, habib. heee. :)

syaz@rozelt said...

wah ade org nak beli cincin kawen..hihi

Fathiah Hamim said...

wahhhh. tempah leklokk. jangan rambang mata =D

Liyana Zahim said...

Da ring must b very2 superb rite!! Oh.. Xcitednye ngan org nk kawen! =D

Chempaka Sari said...

uhhh bestnya menghabibkan jiwa hehehe....

Wanie said...

yeay! beli kat habib jewel tu :)

msredcheesecake said...

Cik rara,
Sonok sgt tu, sonok nak tempah hj ke sonok nak kawen? Hheee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...