Image and video hosting by TinyPic

25 July 2011

NORMAN - MEMEY : untunglaaaaaaaa....

memey dan norman




memey dan norman

memey dan norman

memey dan norman

memey dan norman

memey dan norman

memey dan norman
dh mcm nenek kebayan aku tgk mukanya.

ramai yg dh tahu pasal pasangan yg nk kawen nk kan.
gempak kau,jutajuta gitu dress n kasutnya
kata wedding of the year lah kan.
the year lah sgt!

sorry eh fans norman n memey kemek ni.
i mmg tak suke dorg ni,
sejak kes tangkap khalwat tu mmg tak suke lah.
dulu i minat sgt norman n abby ni.
sweetsweet je kan,
but sejak dgn memey kemek ni.
mmg naik menyampah dh.eeuuuwww.

moga korg kekal abadi lah eh!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 comments:

  1. huh...seyesly bg sya xyah nk bangga sgt la kalu mahligai 2 dibina ats kekecewaan, kesedihan n air mata org lain. sbb bnda 2 akn ilang kn sdikit sbyk keberkatan idup. :) so, sya stju dgn awk.

    ReplyDelete
  2. ni lah manusia yg berbangga bila ditangkap khalwat...ermmm smoga bbhagia je lah hndaknya...

    ReplyDelete
  3. mmm...kesian anak yatim piatu xade pun terlintas orang sponsor dorang pun..huhu

    ReplyDelete
  4. hehe..tu la pasal rara..dapat sponsorkn yg juta2 tu??hrp2 dh xde dah kontroversi..lepas2 nie~

    ReplyDelete
  5. ika pun xminat diorg ni ngeh3x..tp kan kak,kata xminat,awat gmbr diorg byk sgt ni hahaha :p

    ReplyDelete
  6. ye lah...moga kekal abadi.dulu minat giler ngan norman.tp kes halwat mmg menyakitkan hati akak.mmg rasa sgt tak adil.

    ReplyDelete
  7. x minat dorg nie
    meluat tgk

    dahlah kne tangkap khalwat
    xde segan silu langsung dorg nie...

    ReplyDelete
  8. baju juta juta juta tak menjanjikan kebahagiaan yang kekal. tak lame dorang ni kalau hubungan berlandaskan nafsu. ye dokk?

    ReplyDelete
  9. kita sama2 doakan kebaagiaan mereka..

    ReplyDelete
  10. kak long no komen la cik rara..nak kata minat...tak pun, nak kata tak minat..ye kot..ahaks!!! =)

    heheheh

    ReplyDelete
  11. amek kt cni layout dia. hehe.. http://www.hotlayouts2u.com. :) salam perkenalan dlm dnia blog. i'm still new. sila beri tnjuk ajar ya. :)

    ReplyDelete
  12. nk bg komen jujur..


    nape memey buruk?

    hehe.. ok..tak suke memey..full stop

    ReplyDelete
  13. rase2 nya org sponsor tuh nak tumpang sekaki glamer dek cite2 derang..maklumlah...sape tak kenal derang ni

    ReplyDelete
  14. semua sponser..
    nak buat cemana..
    norman sengkek..
    tak de duit..
    boleh harap orang sponser je la..
    heheh

    ReplyDelete
  15. huh smela mnympah gler kt psngan gedix nie..si pmpuan prasan nk mmpus dhla prampas..yg laki lak xsdar ke anak dh brderet lgi nk gtal brbini mude..weeding lak nk grand bgai..pelik gk npe rmai sgt yg nk sponsor dorg ni..bkn calang2 brand lak tu..

    ReplyDelete
  16. erra dgn yusry dlu pon wedng of the year..last2 pe jd??? dua hambe ALLAH ni mmg xtaw malu agk ny

    ReplyDelete
  17. eekkek akak pun x suke .. tapi moga2 kekal lah erkk ... ehhh kekal ehh .. adehhhh lantak kowang lahhh .. dushhh ( konon2 hempas pintuuu ekekke )

    ReplyDelete
  18. saye pon tak suker gak derang nih...!! 2-2 pon same... dalam gambar memey nampak lagi tua dari umur die kan... :)

    ReplyDelete
  19. rara,
    hahaaa....gaknye utang norman dgn abby tu dah habis bayar ke?

    ReplyDelete
  20. "kenapalah akak pun meluat sgt tgk muka si memey ni...tak suka tak suka tak suka....semuanya gara2 kes tangkap khalwat dan perosak rumahtangga org tu la..."

    ReplyDelete
  21. saya lagi nyampahhh... ahahahaha. buat malu org johor saja.. i hate u memey..

    ReplyDelete
  22. tak minat gak.. yg prmp style tah ape la.. yg laki style nak cm org muda jerk..

    ReplyDelete
  23. jgn hutang sudah la ye duit blanje hantaran tu..ngeh ngeh ngehh..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com