25 July 2011

NORMAN - MEMEY : untunglaaaaaaaa....

memey dan norman




memey dan norman

memey dan norman

memey dan norman

memey dan norman

memey dan norman

memey dan norman
dh mcm nenek kebayan aku tgk mukanya.

ramai yg dh tahu pasal pasangan yg nk kawen nk kan.
gempak kau,jutajuta gitu dress n kasutnya
kata wedding of the year lah kan.
the year lah sgt!

sorry eh fans norman n memey kemek ni.
i mmg tak suke dorg ni,
sejak kes tangkap khalwat tu mmg tak suke lah.
dulu i minat sgt norman n abby ni.
sweetsweet je kan,
but sejak dgn memey kemek ni.
mmg naik menyampah dh.eeuuuwww.

moga korg kekal abadi lah eh!

26 comments:

MissViVio said...

huh...seyesly bg sya xyah nk bangga sgt la kalu mahligai 2 dibina ats kekecewaan, kesedihan n air mata org lain. sbb bnda 2 akn ilang kn sdikit sbyk keberkatan idup. :) so, sya stju dgn awk.

Munna said...

ni lah manusia yg berbangga bila ditangkap khalwat...ermmm smoga bbhagia je lah hndaknya...

HARITH ISKANDAR said...

mmm...kesian anak yatim piatu xade pun terlintas orang sponsor dorang pun..huhu

syaz@rozelt said...

hehe..tu la pasal rara..dapat sponsorkn yg juta2 tu??hrp2 dh xde dah kontroversi..lepas2 nie~

Afikah Aziz said...

ika pun xminat diorg ni ngeh3x..tp kan kak,kata xminat,awat gmbr diorg byk sgt ni hahaha :p

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ye lah...moga kekal abadi.dulu minat giler ngan norman.tp kes halwat mmg menyakitkan hati akak.mmg rasa sgt tak adil.

e k i n ♥ y u s r i said...

x minat dorg nie
meluat tgk

dahlah kne tangkap khalwat
xde segan silu langsung dorg nie...

chenthagila said...

baju juta juta juta tak menjanjikan kebahagiaan yang kekal. tak lame dorang ni kalau hubungan berlandaskan nafsu. ye dokk?

Hanis Azla said...

kita sama2 doakan kebaagiaan mereka..

kaklong said...

kak long no komen la cik rara..nak kata minat...tak pun, nak kata tak minat..ye kot..ahaks!!! =)

heheheh

MissViVio said...

amek kt cni layout dia. hehe.. http://www.hotlayouts2u.com. :) salam perkenalan dlm dnia blog. i'm still new. sila beri tnjuk ajar ya. :)

Cik Aish said...

nk bg komen jujur..


nape memey buruk?

hehe.. ok..tak suke memey..full stop

Diana @ bilakukatacinta said...

rase2 nya org sponsor tuh nak tumpang sekaki glamer dek cite2 derang..maklumlah...sape tak kenal derang ni

syrupmasin said...

untung betol dyorg nih kan :D

diana said...

semua sponser..
nak buat cemana..
norman sengkek..
tak de duit..
boleh harap orang sponser je la..
heheh

leya said...

huh smela mnympah gler kt psngan gedix nie..si pmpuan prasan nk mmpus dhla prampas..yg laki lak xsdar ke anak dh brderet lgi nk gtal brbini mude..weeding lak nk grand bgai..pelik gk npe rmai sgt yg nk sponsor dorg ni..bkn calang2 brand lak tu..

aimi adilah said...

erra dgn yusry dlu pon wedng of the year..last2 pe jd??? dua hambe ALLAH ni mmg xtaw malu agk ny

cik najihah said...

peh juta2..gile lah..

ieda said...

eekkek akak pun x suke .. tapi moga2 kekal lah erkk ... ehhh kekal ehh .. adehhhh lantak kowang lahhh .. dushhh ( konon2 hempas pintuuu ekekke )

aTy _faRed~ said...

saye pon tak suker gak derang nih...!! 2-2 pon same... dalam gambar memey nampak lagi tua dari umur die kan... :)

msredcheesecake said...

rara,
hahaaa....gaknye utang norman dgn abby tu dah habis bayar ke?

PinKy MoMMa said...

sedih tgk rambut memey ;p

Piasara said...

"kenapalah akak pun meluat sgt tgk muka si memey ni...tak suka tak suka tak suka....semuanya gara2 kes tangkap khalwat dan perosak rumahtangga org tu la..."

Zefa said...

saya lagi nyampahhh... ahahahaha. buat malu org johor saja.. i hate u memey..

aQmaYussof said...

tak minat gak.. yg prmp style tah ape la.. yg laki style nak cm org muda jerk..

MAMA CACA said...

jgn hutang sudah la ye duit blanje hantaran tu..ngeh ngeh ngehh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...