Image and video hosting by TinyPic

21 July 2011

opppssss salah rumah.

tibetibe rasa nk hantok kepala kat dinding.



penah tak korg tibetibe tersalah pergi kat kete,
then trus nk masuk je.tapi nasib tak masuk lagik.
kalau masuk mmg malu lah.haih~

mcm tu jugak bile salah rumah.
kat cheras ni i duduk kat flat.
umah i tingkat 4,
bile kadangkadang tu,masa naik tangga
kepala hotak melayang entah kemana,
then boleh pulak terlebih naik sampai tingkat 5,
then bile nk masuk umah,tgk pintu,
eh knp pintu umah aku lain sgt ni.
hahahahaha.rupenya terlebih naik plak.

trus rasa mcm malu giler,dgn rasa tak bersalah trus
turun balik dgn rasa malu yg amat pada diri sendiri.
huaaaaa sgt malu oke!

mencik,moral of da story,bile naik tangga
jgn nk berkhayal lebihlebih oke!
fokus fokus.teeeeeeeeeeetttt.

malu dapat,penat pon dapat.heeeee.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 comments:

  1. hahaha,ika pun pnh salah umah,malu xyh cite nasib bek xde org nmpk kih3 (err agak2 je) :p

    ReplyDelete
  2. mujur xmasuk, klau dah masuk,mandi2,mkn2,tido2 haa camne?

    ReplyDelete
  3. cik rara,
    seb baik 5 tingkat je...kalau 50? hahahaa...berangan nak kawen yea?

    ReplyDelete
  4. hehehehe

    penah tersalah nek bas je....
    sbb dulu blik kg slalu nek bas ekspres
    bas akan bende rehat kat R&R....
    byk bas....
    dengan yakin duduk
    tp pelik brg2 hilang...
    rupenye slh...

    moral : nak nek bas,kne ingt no plat bas...huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. pernah jugak.
    Lama terpinga2 kat depan pintu rumah..
    mcm blurrr je..
    2,3 min pastu br sedar...eh aku ni mesti salah tingkat
    heheee...
    harap2 takdelah org perasan...malussss

    ReplyDelete
  6. rumah sy pn kat tgkat 4 jgk..
    tp tu yg plg atas so xda la kes slh umah ni.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. haha..bile dah berkhayal tu tak ingat rumah dah..
    nasib tak naik lagi tinggi..
    ke ade 5 tingkat je kat situ?hehe

    ReplyDelete
  8. haha ! fikirkan ape tu ? pelik2 lahh

    dah makin pemes !
    http://inibelogterabor.blogspot.com/2011/07/bagus-la-kau-dah-makin-pemes.html

    ReplyDelete
  9. ada orang nampak tak. if orang nampak, lagi malu. hehe
    sis rumah tak pernah lagi. tapi tersalah kereta pernah la.selalu:)

    ReplyDelete
  10. pernah salah masuk bilik.. hehe.. termasuk bilik sebelah.. masa tu baru bangun tido.. maluuu! :p

    ReplyDelete
  11. mesti la...,alu tak hengat!

    ReplyDelete
  12. KAT ASRAMA SLALU MCM TU -.-' n kite pernah je t'masuk kereta orang lain dulu. haha

    ReplyDelete
  13. orang cina pernah salah masuk kereta KAMI, tiba-tiba je masuk lepas tu jerit, wahaaa.

    ReplyDelete
  14. hahaha!!
    i penah siap salah blok lagi.. =p

    ReplyDelete
  15. hahaha. biasa la tu kak rara oi. saya pernah juga. haha :D

    ReplyDelete
  16. jat dulu masa duk kat hstel xde plak smpai jd cmtu.haha

    ReplyDelete
  17. alamak spoil hangit lar plak,hehhehe kiter pn pnah gak jd cmni

    ReplyDelete
  18. rara dah kenapa???
    tak sabar nak kawen la tu..
    hahahah..
    tak pe la..
    cepat sikit berat tu turun..
    heheheh

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com