21 July 2011

opppssss salah rumah.

tibetibe rasa nk hantok kepala kat dinding.



penah tak korg tibetibe tersalah pergi kat kete,
then trus nk masuk je.tapi nasib tak masuk lagik.
kalau masuk mmg malu lah.haih~

mcm tu jugak bile salah rumah.
kat cheras ni i duduk kat flat.
umah i tingkat 4,
bile kadangkadang tu,masa naik tangga
kepala hotak melayang entah kemana,
then boleh pulak terlebih naik sampai tingkat 5,
then bile nk masuk umah,tgk pintu,
eh knp pintu umah aku lain sgt ni.
hahahahaha.rupenya terlebih naik plak.

trus rasa mcm malu giler,dgn rasa tak bersalah trus
turun balik dgn rasa malu yg amat pada diri sendiri.
huaaaaa sgt malu oke!

mencik,moral of da story,bile naik tangga
jgn nk berkhayal lebihlebih oke!
fokus fokus.teeeeeeeeeeetttt.

malu dapat,penat pon dapat.heeeee.

20 comments:

Afikah Aziz said...

hahaha,ika pun pnh salah umah,malu xyh cite nasib bek xde org nmpk kih3 (err agak2 je) :p

Goblogz said...

mujur xmasuk, klau dah masuk,mandi2,mkn2,tido2 haa camne?

msredcheesecake said...

cik rara,
seb baik 5 tingkat je...kalau 50? hahahaa...berangan nak kawen yea?

e k i n ♥ y u s r i said...

hehehehe

penah tersalah nek bas je....
sbb dulu blik kg slalu nek bas ekspres
bas akan bende rehat kat R&R....
byk bas....
dengan yakin duduk
tp pelik brg2 hilang...
rupenye slh...

moral : nak nek bas,kne ingt no plat bas...huhuhuhu

Mama Gee said...

pernah jugak.
Lama terpinga2 kat depan pintu rumah..
mcm blurrr je..
2,3 min pastu br sedar...eh aku ni mesti salah tingkat
heheee...
harap2 takdelah org perasan...malussss

Anne Nurain said...

rumah sy pn kat tgkat 4 jgk..
tp tu yg plg atas so xda la kes slh umah ni.. hehehe..

Wanie said...

haha..bile dah berkhayal tu tak ingat rumah dah..
nasib tak naik lagi tinggi..
ke ade 5 tingkat je kat situ?hehe

rayne rawt rawt said...

haha ! fikirkan ape tu ? pelik2 lahh

dah makin pemes !
http://inibelogterabor.blogspot.com/2011/07/bagus-la-kau-dah-makin-pemes.html

CIK JATT said...

ada orang nampak tak. if orang nampak, lagi malu. hehe
sis rumah tak pernah lagi. tapi tersalah kereta pernah la.selalu:)

Asyila Zainuddin said...

pernah salah masuk bilik.. hehe.. termasuk bilik sebelah.. masa tu baru bangun tido.. maluuu! :p

Munna said...

mesti la...,alu tak hengat!

Mun said...

KAT ASRAMA SLALU MCM TU -.-' n kite pernah je t'masuk kereta orang lain dulu. haha

KAMIHIDUP said...

orang cina pernah salah masuk kereta KAMI, tiba-tiba je masuk lepas tu jerit, wahaaa.

Amirrah Zawani said...

hahaha!!
i penah siap salah blok lagi.. =p

hira said...

hahaha. biasa la tu kak rara oi. saya pernah juga. haha :D

zati embong said...

jat dulu masa duk kat hstel xde plak smpai jd cmtu.haha

cottonlady said...

alamak spoil hangit lar plak,hehhehe kiter pn pnah gak jd cmni

diana said...

rara dah kenapa???
tak sabar nak kawen la tu..
hahahah..
tak pe la..
cepat sikit berat tu turun..
heheheh

kucarkacir said...

hahaha..siannya..

Cik Azizah said...

hahaha gelak guling2...lalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...