Image and video hosting by TinyPic

29 July 2011

penat + seronok!

salam,hai hai.rindu i x? o___0 mcm lah ada org nk rindu.heee
rini 1 hari i tak update.hahahaha,kejam kan.kesian blog
i tak diberi makan.mesti lapar dgn entry-entry baru.

rini i tak masuk opis dr pagi,sampai opis,
punch then trus g kelana jaya,
ada kusus Autocad kat sana.mmg menarik
sgt software dorg.hebak lah.

then habes kusus kul 12.30,kami larik
balik umah trus,tak masuk opis pon,
jahat kan kami.malas lah nak masuk opis tu dlm
keadaan yg kucarkacir.sakit jiwa rasanya.
dpt tau pulak en,bambam g klcc shoppink.
huaaaa mmg tak nak lah kena tinggal.
mao ikut,trus balik then g pavilion.

shoppink mcm giler.now sume brg hantaran nk complete.
beshhh nya,tak yah pk dh.nk tgk tak hantaran i?
heee x bolehhh.wekkkkk.ok lah.bye,nk BW jap eh =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. wah akak, shopping barang hantaran kat KLCC & pavillion..mesti gempak la hantarn die..nanti tunjuk la ye..:)

    ReplyDelete
  2. gubah sendiri ke barang hantaran tu rara??
    ke upah orang je??
    rugi tau upah orang,
    sebab masa ni la kita nak kepuasan tu..
    jangan upah orang ye..
    hehehehhe

    ReplyDelete
  3. hehehe..anis pon tak g opis rini kak..weee..cuti sebab kursus semalam..

    best nye dapat shoping..tak lame dah kan na kawin..sabar menanti..hehe..:)

    ReplyDelete
  4. Wah belajar autocad ke, bagus2 nanti senang nak buat kerja. Selamat membeli belah syoknya!! Saya ada buat banner untuk kamu disini.


    http://azzaazman.blogspot.com/2011/07/siapa-nak-banner-free.html

    ReplyDelete
  5. bestnyeee dah nak kawennnn. jeles T_T

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com