29 July 2011

penat + seronok!

salam,hai hai.rindu i x? o___0 mcm lah ada org nk rindu.heee
rini 1 hari i tak update.hahahaha,kejam kan.kesian blog
i tak diberi makan.mesti lapar dgn entry-entry baru.

rini i tak masuk opis dr pagi,sampai opis,
punch then trus g kelana jaya,
ada kusus Autocad kat sana.mmg menarik
sgt software dorg.hebak lah.

then habes kusus kul 12.30,kami larik
balik umah trus,tak masuk opis pon,
jahat kan kami.malas lah nak masuk opis tu dlm
keadaan yg kucarkacir.sakit jiwa rasanya.
dpt tau pulak en,bambam g klcc shoppink.
huaaaa mmg tak nak lah kena tinggal.
mao ikut,trus balik then g pavilion.

shoppink mcm giler.now sume brg hantaran nk complete.
beshhh nya,tak yah pk dh.nk tgk tak hantaran i?
heee x bolehhh.wekkkkk.ok lah.bye,nk BW jap eh =)

9 comments:

syrupmasin said...

alaaa tunjuk lahh :D

Wanie said...

wah akak, shopping barang hantaran kat KLCC & pavillion..mesti gempak la hantarn die..nanti tunjuk la ye..:)

Syazwan Che Deraman said...

raya ke berapa mahu kawin?

Anisa Hang Tuah said...

nak tgok brg hantaran.bole?

:D

diana said...

gubah sendiri ke barang hantaran tu rara??
ke upah orang je??
rugi tau upah orang,
sebab masa ni la kita nak kepuasan tu..
jangan upah orang ye..
hehehehhe

anismelon said...

hehehe..anis pon tak g opis rini kak..weee..cuti sebab kursus semalam..

best nye dapat shoping..tak lame dah kan na kawin..sabar menanti..hehe..:)

Chempaka Sari said...

Wah belajar autocad ke, bagus2 nanti senang nak buat kerja. Selamat membeli belah syoknya!! Saya ada buat banner untuk kamu disini.


http://azzaazman.blogspot.com/2011/07/siapa-nak-banner-free.html

amna said...

nak tengok juga.. huhu

Ct Arina said...

bestnyeee dah nak kawennnn. jeles T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...