Image and video hosting by TinyPic

06 July 2011

perempuan selfish.

Ni kes pg td,masa i otw nk g keje,
today i lmbt sket sbb mlm td stdy + BW sketsket,
HEBAKKKKKK KAN.
so ngntok sgt.terlewat bgun.

keluar rumah dlm 7.10 mcm tu mmg jem lah kan.
so nk marah x guna,redha jelah.heeee.

Masa i kua NPE,nak masuk simpang ke pantai dlm,
terjadi satu kes niiiii.i dr kanan,nk masuk lah simpang kiri,
sblh i ada sorg gurl.u oulsss tau dye buat apa,

mati mati dye tak nk bg i masuk,i dh bg tangan.
dye xnak bg,dgn muka muka skali berkerut2 nk cucuk cucuk kete depan sbb xnk bg kete lain masuk jugak.


Agak kelakar lah i tgk.pompuan cm ni pon hado ke.selfish giler,yg i bengang i dh bg tgn,dye tak nk bg tu.giler kedekut jalan.giler apa.rasa nk langgar je Wira silver tu.

kat atas jalan jgn nk selfish sgt lah,
tak kemana nya kau,kalau kau tak bg jalan.
org lain akan bg jalan jugak,kau still tak kemana.
kalau selfish sgt silap silap kena sodok ngan 
LORI,baru mendapat.
LOL!

p/s : edisi lepas geram secara berhemah.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 comments:

  1. kalau bagi tangan dia tak nak cer bagi kaki plak..kot dia faham bahasa.. haha.. biasa la dalam dunia ni memang ramai spesis cenggitu...

    ReplyDelete
  2. Cik rara,
    Saba......tenangkan fikiran...tarik nafas dalam2...lepas pelahan2....istighfar sambil geleng kepala....

    Len kali kalu jumpa owang selfish wat gini.....

    ReplyDelete
  3. tu la kalau org selfish kita doakan tak baik!mahu ada perkara buruk berlaku. kat jalanraya tolak ansur paling penting kan..

    ReplyDelete
  4. sebab orang macam tu la akan buatkan jalan raya jem tau

    ReplyDelete
  5. err..cikgu pon perangai mengalahkan budak2..huhu :)

    ReplyDelete
  6. cucuk je.. jangan mengalah..orang camtu konon je ganas.. tapis ayang kete..hehe

    ReplyDelete
  7. hermmm memang ada org mcm tu dik .. sabar je lah ya .. huhuhu rasa cam nak jerit je kat org mcm tukan :)

    ReplyDelete
  8. uit selfish giler.i sgt xsuke manusia cmtue.

    ReplyDelete
  9. Lahhh len kali rara hon je die kuat2.. Mcm liyana salu wat.. Hahahahaa~

    ReplyDelete
  10. apesal rara xsodok je kete tu? hak3

    ReplyDelete
  11. semoga dia baca entry lepas geram kamu ni..
    ekekeke..:p

    ReplyDelete
  12. standard la tu rara, kak sha pn selalu kena...ehehe

    ReplyDelete
  13. haha..tak reti sabar. dia tak tahan nak tekucil ape.

    ReplyDelete
  14. atas jalan raya ni memang kena banyak besabo..kadang2 rasa macam nak mencarut je

    ReplyDelete
  15. perempuan camni la membuatkan lelaki condem pemandu perempuan ..ahaks..

    ReplyDelete
  16. samala dengan rara..
    bila berhadapan dgn situasi macam tu..sha pun naik panas..

    macamm dia saja yang bayar cukai jalan..

    keke..

    ReplyDelete
  17. hahaha macm tu la pemandu kat kl ni..tan nak bertolak ansur..selfish

    ReplyDelete
  18. kalo uya uya gelakkan die kuat2 hehehe..horror la

    ReplyDelete
  19. pandulah dengan berhemah, heee.

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com