06 July 2011

perempuan selfish.

Ni kes pg td,masa i otw nk g keje,
today i lmbt sket sbb mlm td stdy + BW sketsket,
HEBAKKKKKK KAN.
so ngntok sgt.terlewat bgun.

keluar rumah dlm 7.10 mcm tu mmg jem lah kan.
so nk marah x guna,redha jelah.heeee.

Masa i kua NPE,nak masuk simpang ke pantai dlm,
terjadi satu kes niiiii.i dr kanan,nk masuk lah simpang kiri,
sblh i ada sorg gurl.u oulsss tau dye buat apa,

mati mati dye tak nk bg i masuk,i dh bg tangan.
dye xnak bg,dgn muka muka skali berkerut2 nk cucuk cucuk kete depan sbb xnk bg kete lain masuk jugak.


Agak kelakar lah i tgk.pompuan cm ni pon hado ke.selfish giler,yg i bengang i dh bg tgn,dye tak nk bg tu.giler kedekut jalan.giler apa.rasa nk langgar je Wira silver tu.

kat atas jalan jgn nk selfish sgt lah,
tak kemana nya kau,kalau kau tak bg jalan.
org lain akan bg jalan jugak,kau still tak kemana.
kalau selfish sgt silap silap kena sodok ngan 
LORI,baru mendapat.
LOL!

p/s : edisi lepas geram secara berhemah.




20 comments:

~~Ticer Wann~~ said...

kalau bagi tangan dia tak nak cer bagi kaki plak..kot dia faham bahasa.. haha.. biasa la dalam dunia ni memang ramai spesis cenggitu...

msredcheesecake said...

Cik rara,
Saba......tenangkan fikiran...tarik nafas dalam2...lepas pelahan2....istighfar sambil geleng kepala....

Len kali kalu jumpa owang selfish wat gini.....

Cik Azizah said...

tu la kalau org selfish kita doakan tak baik!mahu ada perkara buruk berlaku. kat jalanraya tolak ansur paling penting kan..

Nur Hawa Mohd Zin said...

sebab orang macam tu la akan buatkan jalan raya jem tau

ArulchelseA said...

btul la tu..kih kih kih

syrupmasin said...

err..cikgu pon perangai mengalahkan budak2..huhu :)

mykhalis said...

cucuk je.. jangan mengalah..orang camtu konon je ganas.. tapis ayang kete..hehe

ieda said...

hermmm memang ada org mcm tu dik .. sabar je lah ya .. huhuhu rasa cam nak jerit je kat org mcm tukan :)

Bulan said...

uit selfish giler.i sgt xsuke manusia cmtue.

Liyana Zahim said...

Lahhh len kali rara hon je die kuat2.. Mcm liyana salu wat.. Hahahahaa~

Lieyda said...

apesal rara xsodok je kete tu? hak3

diana said...

semoga dia baca entry lepas geram kamu ni..
ekekeke..:p

sha a.s said...

standard la tu rara, kak sha pn selalu kena...ehehe

Mun said...

haha..tak reti sabar. dia tak tahan nak tekucil ape.

Cinderella said...

atas jalan raya ni memang kena banyak besabo..kadang2 rasa macam nak mencarut je

Cik Aish said...

perempuan camni la membuatkan lelaki condem pemandu perempuan ..ahaks..

Sharienz Sz said...

samala dengan rara..
bila berhadapan dgn situasi macam tu..sha pun naik panas..

macamm dia saja yang bayar cukai jalan..

keke..

ABU said...

hahaha macm tu la pemandu kat kl ni..tan nak bertolak ansur..selfish

UyaRayza said...

kalo uya uya gelakkan die kuat2 hehehe..horror la

KAMIHIDUP said...

pandulah dengan berhemah, heee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...