13 July 2011

SEGMEN KENALI BLOGGER SPORTING

Ini Kisah Tia

nak join jugak TIA punye segmen.sebokkk je kan.heee.

Jantina : perempuan
Umur : 24
Status (Bujang, Bertunang, Berkahwin atau yang sewaktu dengannya)
: bertunang =)
Tempat tinggal (Bagitau negeri cukup!) : perak

27 comments:

UyaRayza said...

selamat berkenalan hehehe...nama sama, umur sama jugak..status pun same ehehehe

Hanis Azla said...

umur tak sama, status tak sama, tempat tinggal pun tak sama, jantina aje sama.. he..he..

anismelon said...

nak join jugak muleh??hehehe..

Aki said...

eh eh.. umo same ar.. ^_^.v..

Cik Kamoo said...

baru kenal rara

Hunny Kitty said...

love pink too!!!

ehh mcm kenai je org yg nama uya tuh! hahahahhaa~

Syuxer said...

kita semua sama cuma bezanya..

saya laki,belum kahwin hatta bertunang dan juga asal dari kelantan..;p

Nur Hawa Mohd Zin said...

umur sama rupanya kita ni :)

kiz said...

nak berkenalan boleh..hehe

syrupmasin said...

sep sikit org perak :D

shedameor said...

perak katne ?

diana said...

24??
muda akak lagi..
akak 22..:p

ayie said...

good luck cik rara

kaklong said...

selamat bkenalan jugak/....saya kak long...heheeheh....

Wanie said...

hehe..macam best..
owh dh bertunang..tahniah :)

anismelon said...

kak..anis nak ajak join nie..kalau berminat..

http://anismelon.blogspot.com/2011/07/fantastic-moment-studio-give-away.html

KAMIHIDUP said...

24? wah, kakak lah ni, heee. :)

Cik Kamoo said...

Rara, akk ada jer...tp busy skit. tak sempat nk komen sana sini. belog pun terabai. update pastu tinggal.

Hilang sibuk nanti....akan aktif semula

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

erk.. semua tak same.. tapi satu je yg sama... kita semua blogger.. hee~

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaa . semua tak sama . yang sama kita blogger . hehee . terima kasih kak join segmen Tia . sep sikit :)

LINDAHERY said...

hai singgah dr segmen tia follow kamu ;)

~iz~ said...

salam kenal dari segmen yg sama..:)

cik najihah said...

hai orang perak..datang sini dari segmen tia :)

mindaKhayaLan said...

datang singgah dari segmen yang sama...

dari Minda Khayalan

~syue syada~ said...

orang perak datang menjengah !

anismelon said...

ai org perak..heeee..:)

Marina said...

Teman org Perak juger..hehe..

Segmen Kenali Blogger Sporting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...