Image and video hosting by TinyPic

13 July 2011

SEGMEN KENALI BLOGGER SPORTING

Ini Kisah Tia

nak join jugak TIA punye segmen.sebokkk je kan.heee.

Jantina : perempuan
Umur : 24
Status (Bujang, Bertunang, Berkahwin atau yang sewaktu dengannya)
: bertunang =)
Tempat tinggal (Bagitau negeri cukup!) : perak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 comments:

  1. selamat berkenalan hehehe...nama sama, umur sama jugak..status pun same ehehehe

    ReplyDelete
  2. umur tak sama, status tak sama, tempat tinggal pun tak sama, jantina aje sama.. he..he..

    ReplyDelete
  3. nak join jugak muleh??hehehe..

    ReplyDelete
  4. eh eh.. umo same ar.. ^_^.v..

    ReplyDelete
  5. love pink too!!!

    ehh mcm kenai je org yg nama uya tuh! hahahahhaa~

    ReplyDelete
  6. kita semua sama cuma bezanya..

    saya laki,belum kahwin hatta bertunang dan juga asal dari kelantan..;p

    ReplyDelete
  7. nak berkenalan boleh..hehe

    ReplyDelete
  8. 24??
    muda akak lagi..
    akak 22..:p

    ReplyDelete
  9. selamat bkenalan jugak/....saya kak long...heheeheh....

    ReplyDelete
  10. hehe..macam best..
    owh dh bertunang..tahniah :)

    ReplyDelete
  11. kak..anis nak ajak join nie..kalau berminat..

    http://anismelon.blogspot.com/2011/07/fantastic-moment-studio-give-away.html

    ReplyDelete
  12. 24? wah, kakak lah ni, heee. :)

    ReplyDelete
  13. Rara, akk ada jer...tp busy skit. tak sempat nk komen sana sini. belog pun terabai. update pastu tinggal.

    Hilang sibuk nanti....akan aktif semula

    ReplyDelete
  14. erk.. semua tak same.. tapi satu je yg sama... kita semua blogger.. hee~

    ReplyDelete
  15. hahaa . semua tak sama . yang sama kita blogger . hehee . terima kasih kak join segmen Tia . sep sikit :)

    ReplyDelete
  16. hai singgah dr segmen tia follow kamu ;)

    ReplyDelete
  17. salam kenal dari segmen yg sama..:)

    ReplyDelete
  18. hai orang perak..datang sini dari segmen tia :)

    ReplyDelete
  19. datang singgah dari segmen yang sama...

    dari Minda Khayalan

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com