23 July 2011

tidak merancang kandungan.

tahniah to all my fren yg baru married,



ramai yg dh preggy.
nice kan,now couple mmg tak merancang
utk dpt anak,tak mcm dulu,kalau dulu jenuh merancang-rancang.
nk 3 tahun kawen baru nk anak lah,5 tahun kawen lah.
now tak dh,sebulan kawen bulan depan trus preggy,
bahagia nya rasa kan.
bagus lah mcm tu,setau i,kalau yg merancang sgt ni lagik teruk.
lastlast tu yg tak dpt trus tu,nk rancang sgt Allah tak ng bg trus.
artisartis skrg ni pun kite boleh tgk kan.
pas kawen trus preggy,anak pun 2 3 pun dh tak kesah.
kalau dulu takut sgt alignment lari,now tak dah.
satu perubahan yg best! heeee.
p/s : i pun nt nk baby trus gak.nammo tggu.heeee.gatai!

18 comments:

Mohd Firdaus B Mohd Yasin said...

hahahaha...........

YOUsoF said...

Jangan gatai awal² sangat... InsyaAllah ada je..

EYFAalias said...

amboi! gataiii! heheee

Cik Azizah said...

kalau boleh jijah nak terus bunting pelamin..ekekee gatainya mcm kak rara.. lalala :P

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Allah dah bagi rezeki kan???

HASNORWANI ... said...

btol2

syrupmasin said...

haha..nnt kawen cepat dpt baby ye :D

echaRierie said...

waaaa..hehehe..xsbr ea..
anyway..cpt2 la kawen ea..hehe~

ieda said...

kalau nak merancang ada caranya dik .. ekekek , akak dulu merancang .. x nak ada bb dlm masa terdekat sbb nak enjoy puas2 bersama org tersayang . Bila ada bb baru2 kawin nie , pergerakan dan xtiviti bersama yg tersayang sgt2 terbatas .. kena berjaga malam terutamanya dan x leh nak ke sana ke mari bersama , adakah pasangan kita sudah bersedia ??
semua tu perlu ada perbincangan .. jgn nanti kita je yg menghadapi penatnya :)) ..

bukankah merancang itu perlu utk masa depan :) .. insyaallahh akan ada , kalau kita x sakit dan sentiasa sihat .. banyakkan berdoa bila sudah bersedia dan itu perluu pastinya kalau ada rejeki x akan kemana .. itu janji allah

kalau x rancang , allah x nak bagi lagi punn x leh nak kata apa2 kan .. semua terletak pada diri sendiri dan doa kepada allah itu memang perlu .. dia yg menentukan semua :))

msredcheesecake said...

rara,
akak dulu bunting pelamin, terus jadi.hheeee...bederet kuar.5 tahun kawen dapat 3 askar.skang ni baru merancang....

msredcheesecake said...

sila...

http://msredcheesecake.blogspot.com/2011/07/ga-anis-nak-kupon-ayamas-boleh.html

kaklong said...

auwwww.....cik rara....malu lak kak long baca...tp xpe, tu semua rezeki Allah knz? =)

H.J said...

gatal no...hahah

diana said...

dari sekarang kena jaga makan la..
jaga perut tu..
kebanyakan wanita yang lambat dan tak boleh hamil sebab masalah kesihatan..kan??
encik tunang tu pun kena di peringatkan jugak..
makan tu jangan sebarang2....
untuk menjana bayi2 yang sihat..:)

Puan Kutu said...

bagus la klu ada niatcamtu..semua yg berkahwin msti nak ank..rugilah klu dh lama kawen br nak ank..at least dptkan sorg dulu..:)

Cik Nasha said...

ouh..
bestnyee klu ada bebi nnt..isk.. i lak x sabo..

tia @ Ini Kisah Tia said...

anak tu kan rezeki .. janganlah tolakkk :)

belog|amiyo said...

rezeki Allah yang tetapkan. kita usaha je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...