05 July 2011

tom cruise pon berdengkur

berdengkur?ahhhh tak suka.menganggu.sakit telinga.
i mmg anti dengkur ni,sbb nya kalo dgr org dengkur automatik 
i terjaga dr tido.mcm papa i pon jenis dengkur jugak.
so nk tak nk kena terima.heee.tapi skrg dh lame tak dgr sbb
dh keje jauh.rindu nk dgr papa dengkur.hehe

gossipink rini,tom cruise buat bilik khas utk wife dye.
SNOREAN ke namanya.lupa dh.
sbb wife dye tak tahan dgr dye berdengkur.
wahhhh tak sangka kan tom cruise pon dengkur jujakkkk.
eheeee.sabo jelah.

today i nk smbung stdy balik.huaaaa lagik 2 hari je nk exam.
myb buat auto publish je jap g.sape yg singgah tu thnks eh.
mlm nt jejak balik.heee.daaaaaa.

have a nice day!





14 comments:

sha a.s said...

tu la manusia....ade lebih kurgnye :)

Mama Gee said...

Mr B kalo penat sgt mmg berdengkur...Esoknya bila org tegur tak mengaku pulak...isk2...padahal dia nyenyak tido manalah nk ingat....

UyaRayza said...

aah ade dengar kat hotfm td hehehe..klaka jer..famili uya yg lelaki sume dengkur..sabo jer la heheh

ieda said...

hermmm ekkekek memang lucu .. tapi tu lah kalau manusia normal memang akan berdengkur sekurang2nya slow :))

KAMIHIDUP said...

dengkur tu adalah nikmat, heeee. selamat study rara. :)

msredcheesecake said...

Cik rara,
Akak pon tido dengkur sampai gegar katil hahaa...

Gud luck exam yea...

vampire's lovex said...

dah nama manusia ye dak? mesti ada kekurangan.. ^^

ArulchelseA said...

cik abg rara berdengkur tak.. kang nnt dah kwen tk lena tido lak.. kih kih kihk ihk ihk ih

mOon jOhari said...

...kalo dengkur sket 2 chumil je,....

Isteri Encek Bard said...

hahhahah dah nama manusia kan.. kita buang air besar pun najis bau juga... hihihihihi

diana said...

baiknya dia..
tu baru jaga isteri betul2 tu..heheh..kalau akak dah lali dah telinga ni..biar je dia berdengkur.kalau tak tahan sangt akak kejutkan dia je.suruh ubah posisi tidur.hhehe

JohnJosh said...

tom cruise is my feberet action hero. xsangke me n him mmpunyai hobi yg same.. hahahahaha!!!!

armouris said...

lagi info tentang dengkur di SIHAT SELALU - Tiga Peringkat Dengkur

HARITH ISKANDAR said...

hebat betul.siap buat bilik khas tu.. :) so lepas ni kene la huby korang buat bilik khas ya..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...