Image and video hosting by TinyPic

09 July 2011

Xpayah lah cite hal dlm kain

U oulsss ke mana?
Now i kat phang,huaaa xpenah smpai sini.
Ada kenduri sepupu tunang i,
Sini buat mlm sanding,nikah lepas zohor ni.

Bile kenduri biasalah kan,
Org org jumpa sekali sekala.
Borakborak.gossip gossip kan,
But i rs jgn lah sampai cite hal dlm kain sendiri.

Kalau org tny tu.
Tk payh lah nk cite sampai
Memburukkan org lain.

Masuk pulak hal politik.
Aduhh lemahnya.
Dh kenduri kawen tak perlu
Politik kot kan.

Free ur mind.
But manusia lainlain kan.
Masa ni lah dye nk hentam org lain.
Terpulang lah.but hatihati.
Lidah boleh membunuh.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. hehe especially time rewang..mmg berat bahu kiri

    ReplyDelete
  2. hehe biase la..time tu je la nak nampak mcm meriah sikit..hehe

    ReplyDelete
  3. ape org ckp.. lidah lebih tajam dari mata pedang kan.. ehee..

    tu lar.. kengkadang pelik gak ngan org2 yg ske cerita hal dalam kain ni.. tak tahu sbb pe.. >.<"

    ReplyDelete
  4. kalau boleh elak kan ...nanti ayam melayang2 terbang ke kepala...hehe..:)

    ReplyDelete
  5. haha..dah hilang topik kot..

    ReplyDelete
  6. ha itu lah. sume pun nak cerita! ish3 ~

    ReplyDelete
  7. yaaa...betul tu...semue soalan cepu emas nak ditnye =.="

    ReplyDelete
  8. sembang politik sembang bermusim..
    mcm time pilihan raya la..
    heheh..

    masuk musim bola nanti
    sibuk pulak cerita bola..

    tapi cerita yang paling
    tak patut disembangkan..
    cerita dalam kain la..
    hehehe..
    huduh!

    ReplyDelete
  9. time rewang adalah masa untuk kepochi kihkihkih

    ReplyDelete
  10. bila dah ramai2 berkumpul mcm tu la jadi nye....

    ReplyDelete
  11. betul betull..
    standard lah kalau jumpe
    mesti cite psl org lain..
    hahaha..

    ReplyDelete
  12. patutnya masa kenduri kahwin, ceritalah pasal lauk nak masak ke, pengantin pakai baju warna apa ke, teka umur pengantin ke, kan? betul tak? heee. :)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com