Image and video hosting by TinyPic

12 August 2011

Fida : Mamat maharajaLawak bercinta ke?

“Walaupun kami berdua dalam proses mengenali hati budi. Saya amat tertarik dengan sikapnya yang amat pentingkan keluarga. Ketika pertandingan Maharaja Lawak, Mamat bersama ahli kumpulannya memang sibuk dengan aktiviti promosi serta latihan. Namun, dia masih sempat menghabiskan masa 2-3 hari bersama ahli keluarga. Dari situ, saya dapat lihat yang Mamat ni memang jenis caring orangnya,” kata Fida sambil tersenyum.
Gambar Fida Ibrahim
“Mamat juga seorang yang manja & mempunyai sifat yang sensitif. Tapi, adakalanya Mamat ada mengeluarkan lawak-lawak yang kasar. Fida susah nak terima, terkejut. Apa pun, saya akan cuba sesuaikan diri,” jelas Fida yang mempunyai perwatakan lembut.
“Setakat ini, kami berdua masih belum meletakkan tempoh untuk bertunang atau berkahwin. Lagipun, kami berdua baru sahaja nak menapak dalam bidang hiburan. Apatah lagi, tahun ini rezeki seakan mencurah-curah. Bukan apa, kami gusar andai kata hilang fokus kelak. Pada saya, kalau sudah sampai jodoh, adalah jawabnya,” kata Fida yang juga sepupu kepada penyanyi no 1 Malaysia, Siti Nurhaliza - oh bulan




oh tidak! bukan ke mamat ni dh ada GF?i rasa sume org tau
dye ada gf,gf dye lah adik rudi kump kristal tu kan.
dulu masa i g astro fest,beriye-riye nampak
dye berkepit ngan gf dye.gf dye mcm 
cubby-cubby sket.haiiiii.takkan 
dh berpaling tadah kot.

ntah lah kan.
kalau dh jd artis,mesti nk
cari pasangan tu artis gak kan.hmmm
hopefully jgn gf si mamat ni meroyan sudah lah.
heeee =) 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 comments:

  1. nak komen ni je,fida tu sepupu siti ke,br tau hehe

    ReplyDelete
  2. adik rudy tu i kenal2 mcmtu je. sexy wooo. dhlah putih melepak. hik3.
    fida pula, tengok je nanti. ada tgk bam bam bong x, pasal dia. xpe. nanti i tanya cousin i, fida ada apa2 x dgn mamat tu. hik3. i saudara je dgn dia. hu3

    ReplyDelete
  3. haah, ai pun ada dengar dia kapel ngan adik salah sorang kumpulan kristal. mm.. mungkin kawan biasa kot

    tapi ai pun cam

    seemmmppputtttttt

    tgk gosip ni smlm

    hehehe

    doakan yang terbaik buat mereka

    eh, lom polo kite lagi eh?

    ReplyDelete
  4. xsalah...kenal mengenal dulu nih....hehehe

    ReplyDelete
  5. aioyooo tak sesuailah fida dengan die..huk3...betul ke mamat dah ade gf....uh suh mamat g balik kat gf die la ...saye tak suke die ngan fida..hehehe kejam tak ayat?

    ReplyDelete
  6. tgok kt majalah Hai hr tu pown shock jugak . cm xcaye je plak...

    ReplyDelete
  7. artis2 hehehe...kot2 dah clash kot dgn yg lame kotttt hehehe

    ReplyDelete
  8. oh ptt ar muka dia ada iras siti..tupanya sepupu..

    suami penah tgk persembahan mamat dgn fida ms kt Muar..Mamat asyik usik Fida..x sangka mrk ada apa-apa rupanya..

    ReplyDelete
  9. mamat sepah tu ke??biar betik??ahahaha..xpela..kalau dh itu jodoh dia..

    ReplyDelete
  10. oh, ye ke mamat ni sebelum ni ada gf? tak tau lak..huhu..

    apapun, semoga dorang berbahagia..

    ReplyDelete
  11. dulu mamt ni bercinta ngan adik rady kumpulan kristal tu..dah putus lar kot... ni mamat kate siap dah sedia nak bawak balik jumpe kuarge.. tapi tak sesuai lar...!!!

    ReplyDelete
  12. fida cantik b0leh dpt lg better k0t..0psssss!

    ReplyDelete
  13. pehh akak..header baru..
    stylahhhh...mamat sepah tu eh??
    waaaaa..awek cun siot..
    nk jadi pelawak gak ar cam ni..
    ekekeke =)

    ReplyDelete
  14. aiyooooo....janganla cari artis jugok hmm

    ReplyDelete
  15. mamat yg panjang2 tu eh..huhu..btol jugak kan..ri 2 dalam melodi kpel ngan org laen..entah ler..hihi

    ReplyDelete
  16. dunia artis..ermmm..mcm lah..tp kesian fida mase bang bang boom..haha

    ReplyDelete
  17. dgr cerita dia dh putus dgn adik rudi tu...

    ReplyDelete
  18. baru tahu dia dgn mamat!!! baru tahu jugak dia sepupu siti,.hahahahha

    ReplyDelete
  19. owh baru kutahu dia sepupu ct..hehee best ni gosip hangat nehh

    ReplyDelete
  20. awe agak tak berkenan fida ngan mamat...huhu..boleh tak macam tu

    ReplyDelete
  21. dgr kabar mamat dah putus ngan awek dulu.
    Fida punya nak sorok dia sepupu siti last2 org tau gak n br ni gempar babak peluk dalam drama plak

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com