Image and video hosting by TinyPic

16 August 2011

iklan raya VOGUE melampau

iklan nurul

mcm biasa lah.piccy kredit to abg nara.
fuhhh fuhhhh bulan bulan puasa ni.dh nak nak dekat raya
ni ramai lah nk buat ucapan raya ye dok!

ramai lah yg nak buat kad raya,iklan raya,
tak kurang jugak promosi raya dr Nurul ni,tapiiiiiiiii
apa yg kurang disitu yek?

hah,kurang kain kot,mcm
tak sesuaizzzz je baju tu dgn iklan raya tu kan.

ala nyahhhhh,mak tau lah tu iklan promosi
free terapi glow & glamour.but,kalau pakai baju yg 
tutup tutup sket pun ok kot ye dokkkk!hee.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 comments:

  1. ekin bru bce nie kat blog abg nara...
    over btol baju

    ReplyDelete
  2. wahhh, terujanya saya melihat tubuhnya yg slimmmm iteww...

    nk edit gmbr ni pun xreti bahasa ke?? adeh la..

    ReplyDelete
  3. ouchh aurat.
    hilang ciri2 kemelayuan.

    ReplyDelete
  4. alahai seksinya dia. makin menjadi2 pulak artis skg ni ye

    ReplyDelete
  5. nak tunjuk ramping, pakai baju kebaya pun bolehhh.

    err kak eja vouge tuh silap. hehe vogue. jangan marah please! :/

    ReplyDelete
  6. tak sesuai la ngan tema tu..sexi x bertempat

    ReplyDelete
  7. fuh .. fuh .. akak totop matoo nieh !!! ekekekekek

    ReplyDelete
  8. hum tu la.. ntah apa-apa je gambar ni

    ReplyDelete
  9. setuju..memang la vogue tapi tak sesuai langsung untuk raya hehehe..dh mcm chrostmas plak hehehe

    ReplyDelete
  10. giler nak bertelanjang ke apa ni??
    aih...
    pelik2 je artis ni..
    macam lembu pun ada...
    ikat tali kat idung tarik je...
    ikut je la dia...
    tuntutan kerja alasan nya...

    ReplyDelete
  11. erra fazira pun buat iklan slimming gak. tp boleh je pakai kebaya. dah sedikit sopan di situ. nurul ni sejak lepas cerai makin daring plak.

    ReplyDelete
  12. nurul slim bukan sebab glow and glamour ni..dia ni amek herbalife..boyfren dia mat salleh, org aktif herbalife..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com