16 August 2011

iklan raya VOGUE melampau

iklan nurul

mcm biasa lah.piccy kredit to abg nara.
fuhhh fuhhhh bulan bulan puasa ni.dh nak nak dekat raya
ni ramai lah nk buat ucapan raya ye dok!

ramai lah yg nak buat kad raya,iklan raya,
tak kurang jugak promosi raya dr Nurul ni,tapiiiiiiiii
apa yg kurang disitu yek?

hah,kurang kain kot,mcm
tak sesuaizzzz je baju tu dgn iklan raya tu kan.

ala nyahhhhh,mak tau lah tu iklan promosi
free terapi glow & glamour.but,kalau pakai baju yg 
tutup tutup sket pun ok kot ye dokkkk!hee.


19 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

ekin bru bce nie kat blog abg nara...
over btol baju

mizzkechique said...

wahhh, terujanya saya melihat tubuhnya yg slimmmm iteww...

nk edit gmbr ni pun xreti bahasa ke?? adeh la..

Fariza said...

ouchh aurat.
hilang ciri2 kemelayuan.

Lieyda said...

alahai seksinya dia. makin menjadi2 pulak artis skg ni ye

Sofya said...

mmg xsesuai

Fathiah Hamim said...

nak tunjuk ramping, pakai baju kebaya pun bolehhh.

err kak eja vouge tuh silap. hehe vogue. jangan marah please! :/

Jiejah Gorjes said...

tak sesuai la ngan tema tu..sexi x bertempat

ieda said...

fuh .. fuh .. akak totop matoo nieh !!! ekekekekek

Freaky said...

hum tu la.. ntah apa-apa je gambar ni

UyaRayza said...

setuju..memang la vogue tapi tak sesuai langsung untuk raya hehehe..dh mcm chrostmas plak hehehe

shedameor said...

janda hot kann.

diana said...

giler nak bertelanjang ke apa ni??
aih...
pelik2 je artis ni..
macam lembu pun ada...
ikat tali kat idung tarik je...
ikut je la dia...
tuntutan kerja alasan nya...

liya alia said...

agak tidak sesuai disitu

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah...over giler

ArulchelseA said...

cuak aku tengok ....

NURUL AINI NORAZMAN said...

cettt!! apa ni,.over betol,.malu2,.=p

cik najihah said...

walamak....
terbukak

Ct Arina said...

erra fazira pun buat iklan slimming gak. tp boleh je pakai kebaya. dah sedikit sopan di situ. nurul ni sejak lepas cerai makin daring plak.

hanis said...

nurul slim bukan sebab glow and glamour ni..dia ni amek herbalife..boyfren dia mat salleh, org aktif herbalife..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...